Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
środa, 13 listopada 2024 13:30

PIZZA Z PODWÓRKA - ODWIEDZAMY EAT&MEAT

27Po gastronomicznej wizycie na Bielanach wracamy do siebie. W codziennej gonitwie warto czasem odetchnąć od obowiązków i zjeść u siebie, blisko, w zasadzie idealnie, bo niemal „pod blokiem”.
Do Eat and Meat przy ul. Rydygiera 13 weszłam nie po raz pierwszy, ale muszę przyznać, że tym razem byłam tam po długiej przerwie. Pierwszy raz, tuż po otwarciu, restauracja nie zrobiła na mnie pozytywnego wrażenia. Oprócz ciekawej koncepcji na dwa lokale w jednym (mamy tu tapas - „Coast to Coast Tapas&Cocktail Bar”), miłej obsługi i przyjemnego wnętrza, jedzenie nie dostałoby więcej niż 2 listki w naszej skali. Pomyślałam jednak, że trzeba dać im szansę, że muszą się „rozkręcić”. Wróciłam. Kolejny raz postawiliśmy na pizzę, było poprawnie, niedzielny obiad w gronie rodzinnym, coś na deser, kawa. Nie eksperymentowaliśmy, zamówienie było powiedzmy – „bezpieczne”.
Tym razem postanowiłam sprawdzić, czy nastąpił progres w jakości innych dań, od czasu mojej pierwszej wizyty. Miłe, włoskie przywitanie jak na śródziemnomorski charakter restauracji przystało, kelnerki z uśmiechem zapraszające do środka rozkrzyczane czterolatki, pchające się do wejścia, to od razu spowodowało, że poczuliśmy się swobodnie. Wnętrze się nie zmieniło, to nowoczesny minimalizm otulony ciepłym światłem, które powoduje, że atmosfera jest przyjemna i kameralna.
Po krótkim oczekiwaniu na podejście kelnerki, która właśnie usadzała nasze dzieci przy oddzielnym stoliku (o jak miło), proponując im kolorowanki i kredki, stwierdziliśmy, że uda nam się spokojnie zjeść, choć zaplanowaliśmy wybrać nieskomplikowane, szybkie dania. Rodzice to pewnie zrozumieją :).
Wracając do meritum, zamówienie zostało złożone, a dla uśmierzenia głodu otrzymaliśmy czekadełko w postaci focaccii z sosem czosnkowym, który według nas zupełnie nie pasował do wypieku. Zdecydowanie postawiłabym po prostu na świeżą, pachnącą oliwę z oliwek.
Część z nas zdecydowała się jako danie główne zjeść przystawki, dla dzieci wybraliśmy zupy i oczywiście dla wszystkich pizza. Poprosiliśmy o więcej sztućców i talerzy, ponieważ każdy z nas próbował wszystkich dań. Zatem po kolei.
Zupa minestrone z kluseczkami ziemniaczanymi nie obroniła się ani smakiem, ani wyglądem, ani nawet smacznymi kluseczkami. Smak minestrone powinien być bogaty, jednak ta zupa była po prostu kwaśna. Krem z buraków z kozim serem i palonymi migdałami to kolejne rozczarowanie. Gdybym jadła tę zupę z zamkniętymi oczami, nie wiem, czy potrafiłabym odgadnąć, co to za smak. Czuć było koncentrat burakowy. Całość jednak uratował przepyszny ser kozi i chrupiące migdały.
Smaczne małże alla marinara  gotowane w białym winie z szalotką i natką pietruszki, świeże, zgodnie z tym, co powiedziała kelnerka, przywróciły nam dobry humor. Zastanowiłabym się nad tym, czy mule nie powinny stać się daniem głównym, większa porcja plus dobrze dobrane wino, pycha. Niestety black tagiolini z krewetkami i papryczką piri piri w ziołowej emulsji to danie bez polotu, makaron upstrzony kawałkami czosnku, w mdlącej emulsji, mało krewetek, nie polecam.
I to, co w restauracji „pod blokiem” najważniejsze – dobra pizza, nie na gumowym cieście jak z sieciówki. Czy w Eat and Meat taka jest? Tak, pizza jest dobra, choć jadłam lepsze w naszej okolicy i moi towarzysze również, jednak jednogłośnie stwierdziliśmy, że pizza i małże były najlepszymi daniami tego wieczoru. Ale, ale… przed nami jeszcze desery. Byliśmy z dziećmi, więc nie dało się nie zamówić czegoś słodkiego.
Wybór padł na tiramisu oraz tartę gruszkową z musem z białej czekolady i kremem balsamicznym. Powstał tylko problem… za mało! Desery były bardzo smaczne. Wytrawne, pięknie podane tiramisu oraz lekki mus gruszkowy na chrupiącym spodzie z nutką słodko-kwaśnego sosu. Doskonałe zwieńczenie tego popołudnia i rekompensata za kilka nieudanych smaków.
Cytując klasyka: „bunkrów nie ma ale jest…”, w tym przypadku jest przyzwoicie. Mamy miejsce na szybki lunch (restauracja serwuje codzienne w cenie 21,90), na dobrą pizzę w towarzystwie rodziny, przyjaciół, czy sąsiadów. To również miejsce na sobotni starter przed imprezą w części barowej.

listki

listki

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1028 hPa
Wiatr: 11 km/h