Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 13 czerwca 2025 12:16
Reklama
REKLAMA

Pierwszy etap osiedla Sady Żoliborz z pozwoleniem na użytkowanie

Matexi Polska uzyskało pozwolenie na użytkowanie dla zrealizowanego pierwszego etapu inwestycji Sady Żoliborz, położonej na warszawskim Żoliborzu, u zbiegu ulic Anny German i Zygmunta Krasińskiego. W sprzedaży dostępne są jeszcze gotowe mieszkania oraz lokal usługowy. W ofercie dewelopera są również mieszkania realizowane w ramach drugiego etapu osiedla

Sady Żoliborz to projekt Matexi powstający u zbiegu ulic Anny German i Krasińskiego, który zaprojektowany został z myślą o klientach szukających wysokiego standardu, wygody i nowoczesnych rozwiązań w prostej i eleganckiej oprawie architektonicznej.

W ramach pierwszego etapu inwestycji powstały dwa budynki o wysokości od 5 do 8 kondygnacji, obejmujące łącznie 112 lokali mieszkalnych. Wybudowano również dwupoziomowy parking podziemny z 134 miejscami postojowymi, na parterach budynków zlokalizowano 4 lokale usługowe. W sprzedaży dostępne są jeszcze ostatnie gotowe mieszkania w cenie od 957 tys. zł. Ofertę uzupełniają lokale wprowadzone do sprzedaży na początku maja br., realizowane w ramach drugiego etapu inwestycji, którego zakończenie planowane jest na czwarty kwartał przyszłego roku.

„Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla pierwszego etapu inwestycji Sady Żoliborz to ważny kamień milowy, który oznacza, że niebawem mieszkańcy otrzymają klucze do swoich mieszkań, a osiedle zacznie tętnić życiem. To również moment, w którym dostępne jeszcze mieszkania mogą zostać przekazane potencjalnym nabywcom od ręki, co w wielu przypadkach stanowi ogromną zaletę inwestycji. Cieszymy się, że możemy oddać do użytku budynki, które łączą nowoczesną architekturę, wysoki standard wykończenia i troskę o zrównoważony rozwój. Sady Żoliborz to inwestycja wyjątkowa zarówno ze względu na swoją lokalizację w jednej z najbardziej zielonych i prestiżowych dzielnic Warszawy, jak i na starannie zaprojektowane mieszkania, części wspólne czy przestrzeń między budynkami.” – mówi Dominik Koniusz, Dyrektor Projektu, Matexi Polska.

Docelowy układ przestrzenny dwuetapowej inwestycji stworzą łącznie trzy budynki mieszkalne przeplecione wewnętrznymi dziedzińcami. W drugim etapie wybudowany zostanie pięciokondygnacyjny budynek, w którym znajdzie się 66 komfortowych mieszkań o zróżnicowanych układach i metrażach od 38 do 127 mkw. Za projekt całej inwestycji odpowiada renomowana żoliborska pracownia Latergrupa Architekci, a generalnym wykonawcą jest doświadczona firma AMConstruction.

 

W całym projekcie istotną rolę odgrywają tereny zieleni, ponieważ inwestycja graniczy od południa z planowanym parkiem publicznym, na którego terenie niegdyś znajdowała się trasa kolejki wąskotorowej obsługującej dawne zakłady przemysłowe. Ponadto, w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji powstał Skwer Krasińskiego, czyli nowe, zielone miejsce na mapie Żoliborza. W ramach inwestycji zaplanowano również szereg rozwiązań ekologicznych takich jak panele fotowoltaiczne, retencja wody deszczowej czy budki dla ptaków i owadów.

***

Matexi to deweloper o belgijskim rodowodzie, w Polsce spółka jest obecna od początku 2010 roku. Dzięki przynależności do czołowej belgijskiej grupy deweloperskiej, posiadającej 80-letnie doświadczenie, Matexi Polska ma dostęp zarówno do wiedzy, jak również środków gwarantujących wysoką jakość i możliwości szybkiego rozwoju, w tym także zakupu najatrakcyjniejszych gruntów pod nowe inwestycje.  

 

Polski oddział firmy to dynamiczny zespół ekspertów dysponujący długoletnim doświadczeniem na lokalnym rynku. Strategia Matexi zakłada długofalowe zaangażowanie na polskim rynku, w jego ramach firma planuje szybki, a zarazem zrównoważony rozwój oferty oraz dywersyfikację dostępnych lokalizacji realizowaną zgodnie z dewizą „Witamy w okolicy”. Matexi Polska to także deweloper zaangażowany społecznie, spółka prowadzi m.in akcje “Deweloper szans budujemy przyszłość dla Dzieci”, w ramach, której wspierane są instytucje pożytku publicznego działające na rzecz najmłodszych. Spółka współpracuje również z „Bielańską Akademią Umiejętności”, Fundacją „Serduszko dla Dzieci”.

 

Dotychczas w Polsce sprzedała znacznie ponad 3000 mieszkań na warszawskim i krakowskim rynku mieszkaniowym, na chwilę obecną posiada także zabezpieczone grunty na realizację kolejnych około 3000 lokali. Firma jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich (PZFD). 

 

W 2025 roku Matexi Polska świętuje 15 lecie swojej działalności.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Tajemniczy Deweloper 12.06.2025 11:53
Jak można opublikować artykuł informujący o tym że budowa została ukończona i zilustrować go starą wizualizacją?!

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 16°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1027 hPa
Wiatr: 17 km/h

Reklama
Reklama
Reklama