Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 30 maja 2025 20:29
Reklama
REKLAMA

Pozytywny piknik sąsiedzki Teatru Komedia z okazji Dnia Dziecka

Z okazji najważniejszego święta w roku – Dnia Dziecka, Teatr Komedia zaprasza na trzecią odsłonę sąsiedzkiego pikniku. 1 czerwca od godz. 10:00 w i wokół Teatru czekają gry, warsztaty, koncerty, plenerowy spektakl i wiele innych bezpłatnych atrakcji, które nawiązywać będą do działalności żoliborskiej sceny. A wszystko to oczywiście w familijnym, pozytywnym i wesołym tonie.
Pozytywny piknik sąsiedzki Teatru Komedia z okazji Dnia Dziecka

Autor: Maciek Czerski

Teatr poleca wspólne zabawy i zajęcia dla mniejszych i większych albo po prostu słodkie „nicnierobienie” i relaks na Komediowych leżakach. 

Podczas tegorocznego pikniku chcemy rozwiązać z Wami pewną zagadkę i poznać jedną z najgłębszych tajemnic: tajemnicę przywoływania dobrego czasu. Mamy całkiem niezłe tropy i niezgorsze poszlaki, ale musicie nam pomóc – zapowiada zastępca dyrektora Teatru Komedia Łukasz Orłowski. 

Pierwszym detektywistycznym wyzwaniem, już o 10:00, będzie gra „Serce Komedii” dla dzieci od 6 lat i ich opiekunów, w której uczestnicy i uczestniczki wyruszą po zakamarkach Teatru w poszukiwaniu komediowego ducha. Chwilę później (od godziny 12:00) z kolejną zagadkową robotą do wykonania może zmierzyć się młodzież (14+), bo Teatrem wstrząśnie „Zbrodnia złego dowcipu” – fabularna gra o odwołanej premierze i tajemniczym zniknięciu reżysera, a przy okazji o teatralnych kulisach, rodzajach śmiechu i granicach żartu. Na obie gry obowiązują zapisy mailowe na adres: [email protected], liczba miejsc jest ograniczona. 

W tym samym czasie, na zewnątrz Teatru czekają atrakcje plenerowe. O godzinie 11:00 muzyczne „dzień dobry” powie ze sceny dziennikarz Radia 357 Mateusz Fusiarz rozkręcając poranek i pozytywną energię. Radio 357 wróci też na piknik po południu, od 14:00 do 15:00, z plenerową audycją „Patronautyka” Patrycjusza Wyżgi.  

W plenerze, na teatralnym placu, odbędzie się też otwarty spektakl Komedii dla najmłodszych „Misja Sowy”  (12:00-13:20) o kosmosie książek oraz o złym Tabletonie a także koncert piosenek z młodzieżowego spektaklu „Pasztety, do boju!”. Ze śpiewającymi aktorkami Mirellą Burcewicz i Magdaleną Duszak można się również spotkać na warsztatach ciałopozytywności  (od 14:00 do 15:00, dla osób w wieku 13-16 lat), na które trzeba się wcześniej zapisać ([email protected]).
Nie będzie to jednak jedyne nawiązanie do teatralnych „Pasztetów…”, w których bohaterki ruszają po swoje marzenia rowerami. Na pikniku, podobnie jak w ubiegłych edycjach, rozstawi się plenerowy warsztat rowerowy All The Way, gdzie z pomocą fachowców można będzie zadbać o serwis swoich jednośladów np. wyregulowanie przerzutek, hamulców czy nasmarowanie łańcucha. 

Co ponadto? Fundacja Kulawa Warszawa przygotuje m.in. Stację Tropicieli Empatii, umożliwiającą poznawanie historii bez użycia słów oraz wyścigi po torze z elementami edukacyjnymi i inne gry z użyciem wybranych zmysłów.
Z Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy i Magdaleną Bryll można będzie odkrywać tajniki animacji poklatkowej, a ze Stowarzyszeniem Żoliborzan wybrać się na spacer po dzielnicy (wymarsz o 15:00 spod piknikowej sceny). 

Na wszystkich, którzy zechcą spędzić niedzielny czas wokół Komedii czeka też możliwość wykonania pamiątkowych niebieskich pocztówek w technice cyjanotypii, malowanie kredą a nawet malowanie prawdziwego samochodu a także dmuchaniec-skakaniec, darmowy popcorn, leżakowanie na trawie.  

Oczywiście jest też możliwość spędzenia popołudnia w fotelu, ale teatralnym. 
O 15:00 Komedia zaprasza na biletowany spektakl dla młodzieży „You can fail! Porażka show!”. Wszystkie informacje o programie pikniku i poszczególnych atrakcjach znajdziecie na Komediowej stronie. Polecamy! 

 

POZYTYWNY PIKNIK SĄSIEDZKI – PROGRAM
1 czerwca, plac i park wokół Teatru Komedia

10:00 – 11:00 gra „Serce Komedii”
Teatr Komedia, zbiórka w foyer; obowiązują wcześniejsze zapisy mailowe (wiek 6-9 lat wraz z opiekunami)

11:00 – 12:00 Radio 357 w plenerze, Mateusz Fusiarz

12:00 – 13:30 gra „Zbrodnia Złego Dowcipu”
Teatr Komedia, zbiórka w foyer; obowiązują wcześniejsze zapisy mailowe (wiek 14+)

12:00 – 13:20 spektakl plenerowy „Misja Sowy”

13:30 – 14:00 koncert piosenek ze spektaklu „Pasztety, do boju!”

14:00 – 15:00 Radio 357 w plenerze – audycja Patronautyka

14:00 – 15:00 warsztaty ciałopozytywności
sala prób Teatru Komedia – wejście od strony Społecznego Domu Kultury, I piętro ; obowiązują wcześniejsze zapisy mailowe (wiek 13-16 lat)

15:00 spacer ze Stowarzyszeniem Żoliborzan
start spod piknikowej sceny

…. oraz cały czas od 11:00 do 15:00 wokół Komedii:
tor przeszkód Kulawej Warszawy, warsztaty animacji poklatkowej z Magdaleną Bryll z Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy, warsztaty z cyjanotypii z Dominiką Wiśniowską i Alicją Lesiów, plenerowy warsztat rowerowy All The Way, malowanie kredą i malowanie prawdziwego samochodu (tak!), dmuchaniec-skakaniec, popcorn, chill na Komediowych leżakach i Komediowe stoisko…

Więcej informacji: teatrkomedia.pl 

Organizator: Teatr Komedia
Współorganizatorzy: Stowarzyszenie Żoliborzan, Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Partner Teatru: Toyota Bielany 

Projekt współfinansowany ze środków Miasto Stołeczne Warszawa w ramach funduszu instytucji kultury. 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
Reklama
Reklama
Reklama