Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 6 grudnia 2024 17:39
Reklama

Świątecznie w Westfield Arkadia

Westfield Arkadia w ostatnich tygodniach roku wita klientów w świątecznej krasie. Tegoroczny wystrój jest nowy, tworzy wyjątkowo ciepłą, rodzinną aurę i zachęca nie tylko do zakupów, ale i do korzystania z całej oferty centrum, ze strefą restauracyjną i rozrywkową włącznie.

Warszawskie centrum handlowe zaskakuje w tym roku zupełnie nowymi świątecznymi szatami, łączącymi tradycję z nowoczesnością i odrobiną stylu glamour. – Westfield Arkadia to największy tego typu obiekt w Polsce, odwiedzany rocznie przez 19 milionów gości. Chcieliśmy zatem sprawić, by każdy poczuł tu prawdziwie świąteczną atmosferę – opowiada Mariusz Gagatko z Multidekor, marki odpowiedzialnej za świetlną przemianę centrum. – Zaprojektowana przez nas dekoracja nadaje odświętną oprawę rodzinnym wizytom w centrum, mamy też w zanadrzu coś specjalnego dla dzieci – dodaje.

Od głównego wejścia utworzono drogę z świetlnych, ozdobnych bram, tworzących u sklepienia wzór oszronionych gałązek i śnieżynek. Zimowy motyw powraca na szklanej elewacji budynku, na której iluminowana animacja tworzy sugestywne wrażenie mrozu malującego na szybach niezwykłe ornamenty.

Przed centrum stanęła ponad 13-metrowa choinka, do złudzenia przypominająca naturalny świerk, pełna odbijających światło dekorów o lustrzanym wykończeniu i migocząca błyszczącymi śnieżynkami.

Wizyta w baśniowym zamku Świętego Mikołaja

Wnętrze Westfield Arkadia wyróżnia w tym roku współcześnie zinterpretowana, klasyczna świąteczna symbolika, utrzymana w barwach takich jak złoto, srebro, biel i czerwień. Z sufitu zwisają  pokaźnych rozmiarów prezenty, zachwycające precyzją wykonania, o delikatnej, ażurowej konstrukcji. W tym roku świąteczna aranżacja mocno nawiązuje do architektury centrum, łącząc prostotę formy z dekoracyjnymi detalami. Złota siatka oplatająca prezentowe dekory inspirowana jest motywem zdobiącym wnętrza budynku. Zwieńczone złoto-białymi kokardami pakunki kryją w sobie mieniące się chłodnym blaskiem gwiazdy, nawiązujące do elementów zdobiących balustrady w Arkadii, bogato udekorowane choinki czy wielokolorowe bombki o matowych i błyszczących wykończeniach oraz świetlne kule.

Najmłodszych z pewnością ucieszy wizyta w fabryce Świętego Mikołaja, przypominającej baśniowy zamek z dwiema strzelistymi wieżami. To właśnie tu – pośród kół zębatych i kluczy w stylu retro – powstają wyczekiwane przez wszystkich prezenty. Podczas gdy dzieci bawią się opodal trzech choinek uginających się pod ciężarem wielokolorowych ozdób, rodzice mogą odpocząć na złotych, ażurowych siedziskach wypełnionych bombkami. Obramowana stylowym neonem fabryka stanowi wesołe i urocze tło pamiątkowych fotografii.

Wielka przygoda z „Krainą lodu 2”

Druga połowa listopada obfitowała w moc atrakcji dla klientów w różnym wieku. W głównym holu Westfield Arkadia stanęła strefa promująca najnowszą produkcję Disneya, wyczekiwaną „Krainę lodu 2”. Z okazji premiery filmu centrum zaprosiło gości do specjalnej strefy przygód, która była dostępna dla wszystkich aż przez trzy tygodnie. Wydarzenie osnuto wokół fabuły filmu, który trafił do kin 22 listopada i w pierwszy weekend zgromadził ponad 619 tysięcy widzów. To rekord otwarcia dla animacji w Polsce. Dla porównania „Krainę lodu” w 2013 roku, w pierwszy weekend, obejrzało 150 tysięcy widzów. W wielkim finale zabawy miał miejsce konkurs, w którym szczęśliwcy wygrali aż 100 biletów na „Krainę lodu 2“, ufundowanych przez Cinema City. Ponadto fani filmu mieli niepowtarzalną okazję, aby w tydzień po premierze w arkadyjskim Empiku uzyskać autografy od odtwórczyń głównych bohaterek – Katarzyny Łaski (Elsa) oraz Magdaleny Wasylik (Anna).

Oprócz tego, w związku ze zbliżającymi się świętami, w Westfield Arkadia miała miejsce również wielka zimowa loteria, zlokalizowana w domku o skandynawskim stylu. Za rejestrację paragonów codziennie można było wygrać karty podarunkowe. W dniu finałowym szczęśliwy uczestnik SKI loterii otrzymał voucher na wyjazd w Alpy o wartości 30 tysięcy złotych. Będzie mógł zabrać z sobą aż dziewięć bliskich osób.


ARKADIA-17

ARKADIA-17

Arkadia_DekoracjeŚwiąteczne_DSC07681

Arkadia_DekoracjeŚwiąteczne_DSC07681

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
zachmurzenie małe

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1012 hPa
Wiatr: 19 km/h

Reklama
Reklama
Reklama