Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 12 grudnia 2024 12:35
Reklama

Sady Żoliborskie. Uwaga na swoje samochody, ktoś przebija opony

„Czy mogliby Państwo nagłośnić sprawę przebijania opon w prawidłowo zaparkowanych samochodach przy ul. Sady Żoliborskie?” – pyta w przesłanej do redakcji Gazety Żoliborza wiadomości pani Małgorzata, mieszkanka Sadów Żoliborskich.

Jak się okazuje prawdopodobnie trzykrotnie padła ofiarą wandala, który przebija opony. Jak relacjonuje pierwsze tego typu zdarzenie miało miejsce ponad rok temu tuż przed zmianą opon z zimowych na letnie, kiedy auto stało zaparkowane na ulicy Braci Załuskich. Wówczas wulkanizator nie potrafił jednoznacznie stwierdzić czy było to celowe przebicie opony czy zwykły przypadek. Opony nie dało się jednak naprawić, ponieważ dziura była na jej bocznej stronie.

Przeczytaj również: Sady Żoliborskie i awantura o zbieranie owoców. Prezentujemy nagrania z rozmów z urzędnikami.

Dziury trudne do wykrycia

- Mieszkam przy Sadach Żoliborskich i od dawna regularnie parkuję tam samochód, zawsze zgodnie z przepisami. W tym roku przebitą oponę miałam już dwukrotnie – relacjonuje pani Małgorzata. Pierwszy tego typu incydent spotkał ją w czerwcu. – Zaparkowałam samochód w niedzielę 20 czerwca. Tydzień później, kiedy chciałam skorzystać z samochodu zauważyłam, że z jednego z kół zeszło powietrze – mówi poszkodowana mieszkanka Żoliborza. Również i w tym przypadku opona była przedziurawiona od bocznej strony i nie dało się stwierdzić czy było to celowe działanie czy przypadek.

Opona nie nadawała się do naprawy, dlatego konieczny był zakup dwóch nowych. Od tamtej chwili, jak relacjonuje pani Małgorzata, przy każdej jeździe zwracała większą uwagę na to, by nie uszkodzić opon.

Po miesiącu pani Małgorzata znów zastała widok sflaczałej opony. W środę 21 lipca ostatni raz korzystała z samochodu. W sobotę chciała podjechać i załatwić pewne sprawy. -Nie udało się, bo z jednej z opon zeszło powietrze – opowiada żoliborzanka. I tym razem opona były uszkodzona z bocznej strony. Były to dwie małe dziurki, których gołym okiem nie dało się namierzyć. Tym razem wulkanizator był pewny, że było to celowe działanie. Sama opona zaś nie nadawała się do naprawy.

- Zdecydowałam się zgłosić sprawę na policję – mów pani Małgorzata i jak dodaje w sobotę w drodze do pracy jej partner widział na Sadach jeszcze dwa samochody ze sflaczałymi oponami.

Przeczytaj również: Sady Żoliborskie: Życie na jednym z najpiękniejszych osiedli Żoliborza

Przebijanie opon na Sadach wraca jak bumerang

Jak się okazuję przebite opony na Sadach Żoliborskich nie są nowością. Tego typu incydenty zdarzają się co jakiś czas. – Na Sadach są aktywiści, którzy zwracają uwagę na nieprzepisowo zaparkowane samochody, ale ich działania nie polegają na przebijaniu opon – stwierdza mieszkanka Żoliborza.

Ostatni raz temat przebitych opon był dość często poruszany na początku i pod koniec 2020 roku. „Dwa dni z rzędu ktoś przebił nam opony w samochodzie zaparkowanym, jak zawsze, wzdłuż ulicy Sady Żoliborskie” – pisze w listopadzie na sąsiedzkim forum Żoliborz Platforma Sąsiedzka Katarzyna. Pod postem ponad 100 komentarzy, a wśród nich inni poszkodowani. „W lutym nam przebili dwie opony w aucie zaparkowanym na legalnych miejscach pod budynkiem Sady 9” – komentuje kolejna poszkodowana.

Jak się okazuje poszkodowanych było więcej niż zgłoszeń na policję. W marcu 2020 roku Komenda Rejonowa Policji na Żoliborzu poinformowała, że w tamtym okresie przyjęto jedynie jedno zgłoszenie dotyczące przebitych opon, które miało miejsce na ulicy Kłodawskiej. Tym razem również nie ma masowych zgłoszeń w sprawie przebitych opon na Sadach.

- Chciałabym zaapelować do wszystkich, którym przytrafiło się to co mi, żeby zgłaszali się na policję. Ludzie, którzy zobaczą po kilku dniach, że mają sflaczałą oponę, mogą pomyśleć tak samo jak ja za pierwszym razem, że jest to przypadek. Mam nadzieję, że w chwili, gdy sprawa będzie nagłośniona skojarzą wszystkie fakty. Chciałabym, żebyśmy my, mieszkańcy Sadów zwracali większą uwagę na swoje samochody, a także na osoby, które się wokół nich kręcą – apeluje pani Małgorzata.

Przeczytaj również: Sady Żoliborskie: Kierowcy parkują legalnie, a piesi się irytują


parkowanie-sady-1

parkowanie-sady-1

sady-zoliborskie-parkowanie

sady-zoliborskie-parkowanie

sady-zoliborskie-parkowanie-

sady-zoliborskie-parkowanie-


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
Reklama
Reklama
Reklama