Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 27 października 2025 20:30
Reklama
TYLKO U NAS

Czy ochrona w Parku Żeromskiego jest potrzebna i ile kosztuje jej utrzymanie?

Park Żeromskiego jest jednym z dwóch parków na terenie całej Warszawy, w których Zarząd Zieleni m.st. Warszawy wynajmuje firmę ochroniarską. Czy działania ochrony przynoszą oczekiwane efekty oraz czy regulamin parku jest w pełni egzekwowany? Opinie w tej sprawie są podzielone
Czy ochrona w Parku Żeromskiego jest potrzebna i ile kosztuje jej utrzymanie?

Autor: Wiktor Zając

W tym artykule przeczytasz o:

  • interpelacji złożonej przez Monikę Klejn i Wiktora Jasionowskiego do Zarządu Zieleni w sprawie ochrony w Parku Żeromskiego;
  • liczbie patroli ochrony zatrudnionej w Parku Żeromskiego;
  • kosztach poniesionych za utrzymanie ochrony na terenie parku;
  • regulaminie parku i planowanych zmianach, jak również czy jest on egzekwowany przez ochronę parku?;
  • zakazie spożywania alkoholu w Parku Żeromskiego, również względem klientów Prochowni Żoliborz;
  • zakresie obowiązków jakie ma ochrona oraz dlaczego Park Żeromskiego jest jednym z dwóch parków w Warszawie, który ma taką usługę.

Temat interpelacji radnych wzbudził duże emocje

O sprawie zatrudnienia przez Zarząd Zieleni m.st. Warszawy firmy ochroniarskiej na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego zrobiło się głośno po złożonej w sierpniu br. interpelacji radnych Doroty Klejn (KO) i Wiktora Jasionowskiego (KO). Przy okazji dyskusji na temat dzierżawy ogródka gastronomicznego Prochowni Żoliborz radni zadali trzy istotne pytania do ZZW, bezpośrednio związane z ochroną w parku.

Pierwsze pytanie dotyczyło częstotliwości interwencji pracowników Zarządu Zieleni, w tym ochrony parku. Radni zapytali o rodzaj spraw, jakich dotyczyły interwencje, oraz o ich efekty. Drugie pytanie odnosiło się do częstotliwości kontroli prowadzonych przez pracowników ZZW oraz firmę ochroniarską w zakresie realizacji postanowień umowy dzierżawy przez Prochownię Żoliborz — w szczególności w kwestii korzystania z terenów zieleni poza wyznaczonym ogródkiem gastronomicznym. Ostatnie pytanie dotyczyło całkowitego kosztu utrzymania ochrony na terenie Parku Żeromskiego.

Czy Park Żeromskiego musi mieć zatrudnioną ochronę?

W odpowiedzi na tę interpelację dyrektorka Zarządu Zieleni m.st. Warszawy, Monika Gołębiewska-Kozakiewicz, poinformowała, że do 28 sierpnia przeprowadzono sześć kontroli. „Dwie z kontroli dokonanych przez pracowników ZZW nie wykazały nieprawidłowości. W przypadku stwierdzenia bezumownego zajęcia nieruchomości pracownicy lokalu Prochownia zostali upomniani słownie i wezwani do uprzątnięcia leżaków z terenu zajmowanego bezumownie. Podmiot został obciążony wynagrodzeniem za bezumowne korzystanie z nieruchomości zgodnie z określoną stawką” – wyjaśniła dyrektorka.

Z odpowiedzi na interpelację wynikało również, że kontrole terenów odbywają się niezależnie od potrzeb danego obszaru. „Nie prowadzimy stałego harmonogramu kontroli żadnego z zarządzanych przez nas terenów, w tym parku im. Żeromskiego” – zaznaczyła Gołębiewska-Kozakiewicz.

W zależności od pory roku, w ciągu doby odbywa się od 7 do 11 patroli

Jeśli chodzi o samą ochronę, usługa świadczona jest w systemie patrolowym. „W miesiącach październik–marzec wykonywanych jest siedem patroli na dobę, a w miesiącach kwiecień–wrzesień jedenaście patroli na dobę” – dodała dyrektorka ZZW. Jednocześnie wyjaśniła, że interwencje ochrony i pracowników ZZW dotyczą wszelkich przypadków niewłaściwego zachowania użytkowników parku, np. aktów wandalizmu, i nie ograniczają się wyłącznie do kwestii związanych z działalnością lokalu Prochownia.

Koszty utrzymania ochrony w Parku Żeromskiego sięgają prawie 370 tysięcy złotych rocznie

Najciekawszym wątkiem, jaki wyniknął z odpowiedzi na interpelację radnych, okazały się koszty utrzymania ochrony w latach 2022–2025.
W 2022 r., kiedy Zarząd Zieleni po raz pierwszy zatrudnił ochronę na terenie parku, kwota za jej utrzymanie wynosiła 215 671,20 zł brutto. W 2023 r. wzrosła do 269 626,20 zł brutto. Rekordowa suma padła w 2024 r. – koszty utrzymania ochrony sięgnęły 368 077,50 zł brutto. W 2025 r. kwota zmalała do 299 744,40 zł brutto.

Regulamin parku a jego egzekwowanie

Wielu mieszkańców było zaskoczonych wysokością tych kwot oraz samym faktem, że utrzymanie ochrony w Parku Żeromskiego uznano za aż tak niezbędne. Spora grupa radnych dzielnicowych również nie kryła zdziwienia, twierdząc, że nie widują ochroniarzy na terenie parku. Pojawiła się dyskusja, czy firma ochroniarska pilnuje wyłącznie roślinności i placu zabaw, czy też egzekwuje zakaz spożywania alkoholu na terenie parku.

Nasza redakcja postanowiła bliżej przyjrzeć się tej sprawie i wystąpiła z pytaniami do Zarządu Zieleni. Pierwszą kwestią, jaka się nasunęła, było to, czy regulamin umieszczony w parku jest aktualny oraz czy firma ochroniarska ma obowiązek egzekwować jego zapisy.

Jak wyjaśniła rzeczniczka prasowa Zarządu Zieleni, Karolina Kwiecień-Łukaszewska, zasady porządkowe ujęte w „Regulaminie parku”, znajdującym się na tablicach informacyjnych, faktycznie niedługo ulegną zmianie.
„Pracujemy nad nową treścią tablic, w której znajdą się także odniesienia do planowanej wirtualnej ścieżki przyrodniczej – analogicznej do tej w pobliskim parku Fosa i Stoki Cytadeli”.

Nie zmienia to jednak faktu, że – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – na terenie parku nadal obowiązują określone regulacje porządkowe w zakresie:

  1. puszczania psów bez oznakowania i możliwości ich kontroli (art. 10a ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt),
  2. zakłócania porządku (art. 51 § 1 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. – Kodeks wykroczeń),
  3. handlu bez zezwolenia zarządcy parku (art. 603 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. – Kodeks wykroczeń),
  4. wieszania ogłoszeń, afiszy, ulotek itp. (art. 63a § 1 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. – Kodeks wykroczeń),
  5. niszczenia zieleni (art. 144 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. – Kodeks wykroczeń),
  6. picia alkoholu (art. 14 ust. 2a ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi),
  7. używania otwartego ognia, w tym palenia ognisk i grillowania (art. 82 § 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. – Kodeks wykroczeń),
  8. niszczenia i uszkadzania wyposażenia terenu (art. 124 § 1 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. – Kodeks wykroczeń),
  9. zaśmiecania (art. 145 § 1 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. – Kodeks wykroczeń),
  10. palenia wyrobów tytoniowych, w tym nowatorskich wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych w miejscach przeznaczonych do zabaw dzieci (art. 5 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych).

Zakaz spożywania alkoholu w parku objął także Prochownię

Z odpowiedzi na interpelację Doroty Klejn i Wiktora Jasionowskiego dyrektorka Zarządu Zieleni podkreśliła, że ochrona Parku Żeromskiego nie jest uprawniona do kontrolowania osób spożywających alkohol. „Nie dysponuje ani odpowiednimi narzędziami, ani uprawnieniami. Może jedynie zwracać uwagę i egzekwować przestrzeganie ogólnie przyjętych norm obowiązujących w przestrzeni publicznej. Z informacji uzyskanych od pracowników służb ochrony wynika, że interwencje w Parku Żeromskiego dotyczą zarówno osób nietrzeźwych, jak i przyłapywanych na spożywaniu alkoholu. Zazwyczaj zwrócenie uwagi bywa wystarczające, jednak zdarzają się incydenty wymagające interwencji Policji lub Straży Miejskiej” – dodała Monika Gołębiewska-Kozakiewicz.

Problem ten dotyczył również Prochowni, która w tym roku nie podpisała umowy dzierżawy na ogródek gastronomiczny, pomimo wielomiesięcznych rozmów. Mimo to na polanie wciąż rozkładane były leżaki należące do tego lokalu.

Dlaczego Park Żeromskiego ma ochronę?

Skoro ochrona ma ograniczone kompetencje, postanowiliśmy zapytać Zarząd Zieleni, dlaczego Park Żeromskiego jest jednym z zaledwie dwóch parków w Warszawie, które posiadają ochronę. Drugim takim miejscem jest Park Ujazdowski.

Jak wyjaśniła nam Karolina Kwiecień-Łukaszewska, park znajduje się w prestiżowym rejonie Żoliborza, cieszy się ogromną popularnością wśród mieszkańców, a w ostatnich latach zrealizowano w nim wiele inwestycji.
„Te wszystkie czynniki były powodem decyzji o wprowadzeniu na teren parku ochrony – w celu poprawy bezpieczeństwa i utrzymania porządku. Zadaniem ochrony jest bieżący monitoring terenu i reagowanie na sytuacje niebezpieczne lub niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zawiadamianie uprawnionych służb w razie potrzeby interwencji. Ochrona dba o porządek, zgłasza nieprawidłowości, a jej obecność ogranicza kradzieże, dewastacje sprzętów na placu zabaw, niszczenie koszy, ławek, toalety czy wchodzenie na skarpy” – dodała rzeczniczka prasowa i zastępczyni kierownika działu edukacji w Zarządzie Zieleni.

Jaki jest zakres obowiązków zatrudnianej ochrony?

Z informacji uzyskanych od Zarządu Zieleni wynika, że do obowiązków wykonawcy należy:

  • ochrona mienia znajdującego się na terenie parku,
  • nadzór nad funkcjonowaniem placu zabaw i interweniowanie w przypadku jego niewłaściwego użytkowania,
  • regularne patrole całego parku – ze szczególnym uwzględnieniem placu zabaw – w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na jego terenie,
  • szybka reakcja na wszelkie zgłoszenia użytkowników parku, zamawiającego, awarie oraz incydenty, w tym współpraca z Policją, Strażą Miejską i innymi służbami (w tym ratunkowymi) poprzez niezwłoczne powiadamianie ich o czynach przestępczych, które miały miejsce na terenie obiektu chronionego, oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu przybycia organów ścigania,
  • zabezpieczenie uszkodzonych elementów wyposażenia parku tak, aby nie stanowiły zagrożenia dla użytkowników,
  • zwracanie uwagi osobom nieprzestrzegającym ogólnie obowiązujących przepisów prawa, o ile nie wymaga to bezpośredniej interwencji Policji lub Straży Miejskiej,
  • niezwłoczne powiadamianie zamawiającego (telefonicznie lub poprzez SMS), a także firm wykonujących prace porządkowo–ogrodnicze, konserwujących układ wodny, sieć wodno-kanalizacyjną i nawodnienie (w przypadku braku kontaktu na numery alarmowe) oraz serwisanta toalety – o przypadkach wymagających natychmiastowej interwencji.

Czy ochrona egzekwuje regulamin parku?

Przy okazji zapytaliśmy, czy w zapisach umowy z firmą ochroniarską został uwzględniony regulamin parku jako dokument, na podstawie którego ochrona ma egzekwować jego przestrzeganie przez użytkowników. Z informacji uzyskanych od rzeczniczki prasowej ZZW wynika, że nie.
„Zakres obowiązków pracowników ochrony wynika z Opisu Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do umowy, a także z powszechnie obowiązujących przepisów prawa – m.in. ustawy antyalkoholowej oraz Kodeksu wykroczeń” – zaznaczyła Karolina Kwiecień-Łukaszewska.

W jaki sposób Zarząd Zieleni weryfikuje liczbę patroli?

Ponieważ część odwiedzających Park Żeromskiego mieszkańców przyznaje, że nie widziała ochroniarzy na jego terenie, zapytaliśmy Zarząd Zieleni, w jaki sposób weryfikowana jest liczba patroli. Z informacji uzyskanych z ZZW wynika, że na terenie parku zainstalowany jest system kontroli obchodu, który potwierdza wykonanie patrolu przez pracownika ochrony.

W związku z tym zapytaliśmy również, czy użytkownicy parku mogą w razie potrzeby zwrócić się do ochrony o pomoc. Jak wyjaśniła rzeczniczka prasowa ZZW, obecnie w parku nie ma żadnego lokalu, który mógłby stanowić stały punkt dla ochrony. „W czasie, gdy na miejscu nie ma patrolu ochrony, a potrzebna jest interwencja lub pomoc, użytkownicy w pierwszej kolejności powinni wezwać odpowiednie służby, dzwoniąc pod powszechnie znane numery alarmowe, a następnie poinformować o zdarzeniu naszą jednostkę” – dodała.

Z kim ZZW zawierał umowy na ochronę i skąd wynikały wysokie koszty w 2024 roku?

W 2022 r. Zarząd Zieleni zawarł umowy z trzema firmami: Security Emporio Sp. z o.o. Sp.k., Emporio Sp. z o.o. oraz Vigor Security Sp. z o.o. Wówczas całkowity koszt ochrony wyniósł 215 671,20 zł brutto.

Od 2023 do 2024 r. umowy były zawierane na następujące okresy:
– 1 stycznia 2023 – 31 grudnia 2023,
– 1 stycznia 2024 – 31 stycznia 2024,
– 1 lutego 2024 – 29 lutego 2024,
– 1 marca 2024 – 31 grudnia 2024.

Wszystkie te umowy realizowało konsorcjum: Security Emporio Sp. z o.o. Sp.k., Emporio Sp. z o.o. oraz Vigor Security Sp. z o.o.
Z kolei w 2025 r. usługi ochrony świadczyło konsorcjum: Agencja Ochrony MK Sp. z o.o. oraz Agencja Ochrony Kowalczyk KM Sp. z o.o.

Jednocześnie zapytaliśmy Zarząd Zieleni, dlaczego w 2024 r. koszty ochrony wyniosły aż 368 077,50 zł brutto. Jak wyjaśniła Karolina Kwiecień-Łukaszewska, zawarcie trzech, a nie jednej umowy w 2024 roku wynikało z trwającej procedury przetargowej. „Pierwsze postępowanie zostało unieważnione 11 stycznia 2024 r., a kolejne rozstrzygnęliśmy 23 stycznia. Ze względów formalnych, zgodnych z przepisami Prawa zamówień publicznych, nie było możliwości zawarcia umowy od 1 lutego, dlatego podpisano kolejną miesięczną umowę na okres od 1 do 29 lutego 2024 r. Ostateczną umowę przetargową zawarliśmy na okres od 1 marca do 31 grudnia 2024 r.” – dodała rzeczniczka.

Powiązane galerie zdjęć:

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
Reklama
Reklama
Reklama