Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
wtorek, 10 grudnia 2024 02:56
Reklama

Turniej brydża

Lubisz grać w brydża? Te zawody są dla ciebie!
  • Źródło: Dzielnica Żoliborz
Turniej brydża
gra w brydża

Źródło: pixabay

W tym artykule przeczytasz między innymi o:

  • grze w brydża sportowego
  • turnieju brydża

W dniu 8 listopada 2024  w godzinach od 17:30 do 21:00 w I Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Felińskiego 15 odbędzie się XIV Grand Prix brydża sportowego.

Poznaj 5 powodów, dla których warto grać w brydża!

Gra w brydża owiana jest kilkoma stereotypami. Najczęściej wymienianym jest określenie, że jest to gra hazardowa. Nic bardziej mylnego! Nie wszystkie gry karciane – w tym przede wszystkim brydż – są związane z grą na pieniądze.
Brydż to gra towarzyska, logiczna gra karciana, w której uczestniczą dwie pary, grające przy jednym stoliku. To nie przypadek czy psychologiczne rozegranie przeciwnika decydują o wygranej, a umiejętności oraz sprawność umysłowa.

Dowiedz się, dlaczego warto grać w brydża!

Nowe hobby

Gra w brydża to przede wszystkim świetna rozrywka i forma spędzania wolnego czasu.
Zajęcia brydżowe w WawaBrydż odbywają się od poniedziałku do czwartku, a kilka razy w roku organizujemy wyjazd brydżowy, podczas którego odbywają się wykłady oraz kilkanaście turniejów.

Nowe znajomości

Brydż jest sportem towarzyskim. Zgodnie z zasadami gry, przy brydżowym stoliku zasiadają zawsze dwie pary. Wspólnie spędzony czas umożliwia zapoznanie się i nawiązanie nowych znajomości, często na długie lata! Jeśli lubisz grać w karty oraz poznawać nowych ludzi, jest to gra dla ciebie!

Trening mózgu, wsparcie układu immunologicznego czy zapobieganie chorobom neurodegeneracyjnym

Gra w brydża to bez wątpienia świetny trening mózgu.
W czasie gry stymulujemy zarówno lewą jak i prawą półkulę mózgu – następuje bardzo intensywna komunikacja pomiędzy obiema półkulami. Podczas rozgrywki brydżowej rozwijamy wszystkie funkcje poznawcze, czyli pamięć, koncentrację oraz logiczne myślenie, a także trenujemy szybkość tych procesów. Grając w brydża musimy wykazać się myśleniem strategicznym, poszukiwać najlepszych rozwiązań, doskonalić swoje umiejętności planowania, czyli wykonywać czynności korzystając z funkcji analitycznych mózgu.

Gra w brydża wspiera również nasz układ immunologiczny!
Według naukowców, gra w brydża stymuluje układ immunologiczny, w tym wytwarzanie limfocytów T, czyli komórek biorących udział w zwalczaniu wirusów i innych czynników chorobotwórczych.

W ostatnich latach, prowadzonych jest szereg badań weryfikujących wpływ gry w brydża. Prof. Marian Cleeves Diamond wykazała, że gra w brydża zmniejsza ryzyko zachorowania na chorobę Alzheimera aż o 75%!

Brydż sportowy to również świetny sposób na rozwój dziecka i wsparcie jego przyszłej kariery.
Jeśli chcesz przekonać się, że gra w brydża jest również dla Ciebie, zapraszamy na nasze lekcje otwarte, współorganizowane razem z Akademią Leona Koźmińskiego.

Gra łącząca pokolenia – gra dla każdego!

Wbrew powszechnym mitom, w brydża sportowego grają nie tylko seniorzy. Spotkania brydżowe zrzeszają ludzi w każdym wieku i o przeróżnych zainteresowaniach oraz o różnym wykształceniu czy profilu zawodowym.

W kategoriach juniorskich Mistrzostw Świata czy Europy czy Akademickich Mistrzostwach Polski zdobywanych jest wiele medali każdego roku.
Brydż łączy pokolenia – na turniejach często spotykane są pary tworzone przez dziecko i rodzica czy wnuka i dziadka. Niezależnie od tego czy masz 20 lat, czy jesteś na emeryturze, gra w brydża jest dla Ciebie. Gra nie ma limitu wiekowego, a sukcesy brydżowe może odnieść każdy. Najlepszym przykładem jest angielski zawodnik Boris Schapiro, który zdobył złoty medal MŚ w wieku 89 lat!

Brydż – gra wielkich osobistości

Czy wiesz, że jest to hobby Billa Gatesa, Warrena Buffetta, Witolda Bieleckiego, Renaty Dancewicz, Zbigniewa Bońka czy Katarzyny Grocholi?
Bill Gates wymienia brydża jako jedną z dziesięciu umiejętności warunkujących odniesienie sukcesu
w życiu, natomiast Warren Buffet powiedział kiedyś: „Nie miałbym nic przeciwko spędzeniu reszty życia w więzieniu, pod warunkiem, że w celi miałbym jeszcze trzech grających w brydża”.

oficjalny plakat wydarzenia

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
zachmurzenie duże

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1028 hPa
Wiatr: 17 km/h

Reklama
Reklama
Reklama