Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 14 czerwca 2024 14:24

Przetarg na trasę rowerową wzdłuż Andersa rozstrzygnięty!

Rozstrzygnięty został przetarg na dokończenie projektowania oraz budowę I etapu trasy rowerowej wzdłuż ulicy Andresa, czyli dojazd do Nowego Centrum Warszawy.
  • Źródło: Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej
Przetarg na trasę rowerową wzdłuż Andersa rozstrzygnięty!

Źródło: Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej

W tym artykule przeczytasz o:

  • przetargu na budowę trasy rowerowej wzdłuż Andersa
  • co i gdzie zostanie zrobione
  • planowanym przedłużeniu trasy na Żoliborz

Prace będą się toczyć w tym i w przyszłym roku. Wykona je warszawska firma Wegarten. Przypominamy zakres: 
▪ dwukierunkowa droga rowerowa po zachodniej stronie ulicy Andersa na odc. Dawidowskiego (rej. Dworca Gdańskiego) - Nowolipki
▪ komplet przejazdów rowerowych na skrzyżowaniach z ul. Stawki i z ul. Anielewicza
▪ dwukierukowy łącznik na wschodnią stronę na wysokości ul. Andersa 23 i skweru Marka Edelmana
▪ dwukierunkowy łącznik na ulicy Muranowskiej między ul. Stawki i ul. Bonifraterską
▪ pasy rowerowe na ulicy Bonifraterskiej na odc. Międzyparkowa - Sapieżyńska
▪ realizacja projektu z budżetu obywatelskiego, czyli budowa drogi rowerów po wschodniej stronie ul. Andersa na odc. Świętojerska - Długa, czyli wzdłuż Ogrodu Krasińskich 
▪ wyniesione przejście i przejazd rowerowy na skrzyżowaniu Świętojerska/Wałowa 
▪ w pakiecie oczywiście niezbędne remonty chodników i sygnalizacji świetlnej oraz szereg rozpłytowań, czyli więcej zieleni i to nie tylko na ulicy Andersa, ale też np. na całej długości ulicy Świętojerskiej  
Trasa na Andersa będzie częściowo wydzielona z jezdni, a w całości poprowadzona tak, żeby możliwie szerokim łukiem omijać szpalery muranowskich drzew. Oprócz ulicy Świętojerskiej mniejsze rozpłytowania będą m.in. na ulicy Muranowskiej. 

Więcej o kolejnych etapach budowy trasy, także przez Żoliborz pisaliśmy tutaj: 


Przypomnijmy zatem, że równolegle toczą się prace projektowe nad II etapem na ulicy Andersa (Nowolipki - plac Bankowy) oraz przedłużeniem trasy przez ulicę Mickiewicza (do placu Wilsona). Prace na żoliborskim odcinku zaczną się jednak nie wcześniej niż w przyszłym roku.  


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
PRZECZYTAJ