Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 19 kwietnia 2024 15:16

Czy sklep internetowy haia.pl oszukuje swoich klientów?

Na pierwszy rzut oka atrakcyjna strona sklepu internetowego. Ubrania prezentuje znana piosenkarka i fotomodelka Blanka Stajkow na tle domów Żoliborza Oficerskiego. Niestety to tylko pozory. „Ostrzegam przed tym sklepem. Nie oddają pieniędzy przy zwrocie towaru. Zakupy w tym sklepie to jedna wielka pomyłka” - pisze pani Edyta w komentarzach na stronie aleo.pl. Coraz więcej klientów sklepu internetowego haila.pl staje się ofiarami oszustw. Analogicznych opinii o firmie ML Concept Milena Vu w sieci nie brakuje.
Czy sklep internetowy haia.pl oszukuje swoich klientów?

Źródło: haia.pl

Sprawa była zgłoszona do odpowiednich służb

Do naszej redakcji napisał pan Kacper. „Moja partnerka zamówiła (13.10.2023) na stronie www.Haia.pl ubrania. Zdecydowała, zrezygnować z zakupu, więc odstąpiła od umowy i odesłała zamówienie (24.10.2023), wedle firmy kurierskiej paczka dotarła do firmy 26.10.2023. Niestety moja partnerka zwrotu pieniędzy nie otrzymała do tej pory” - wyjaśnił pan Kacper. „Wielokrotne próby kontaktu spełzły na niczym, telefony są ignorowane, maila obchodzą się bez echa” - dodał. Jak poinformował pan Kacper, sprawa była zgłoszona do odpowiednich służb (policja, rzecznik praw konsumenta), lecz trudno jest cokolwiek wyegzekwować, gdy w grę wchodzą kwoty po 100 złotych.

Złych opinii o sklepie internetowym nie brakuje

Na portalu aleo.pl można przeczytać krytyczne opinie na temat firmy ML Concept Milena Vu, które potwierdzają się z doświadczeniami partnerki pana Kacpra. „OSZUSTWO!!!! Nie oddają pieniędzy za zwracany towar, mimo, że mam potwierdzenie odbioru podpisane imieniem i nazwiskiem . Brak kontaktu, telefon nie działa, na maile nie odpowiadają” - napisała pani Aleksandra Borowska na portalu. „Oszustwo. Brak zwrotu środków za zwrócony towar” - napisała pani Paulina. Oprócz brakiem zwrotów środków za zwrócony towar, pojawiają się inne zarzuty po stronie klientów. „Towar dotarł po 3 tygodniach. Zero informacji, że taki jest czas oczekiwania. Nikt nie odpowiada na maile i telefony. Zwrot zrobiony, ale pieniędzy brak” - napisała pani Ula.

Powiązania między firmą ML Concept Milena Vu oraz Madres Bartosz Vu

Jak wynika z naszych ustaleń firma ML Concept z siedzibą przy ul. Przasnyskiej 6B należy do pani Mileny Vu. Ponadto poszukując więcej informacji o sklepie internetowym haia.pl możemy natrafić na link z informacją, że sklep internetowy jest tymczasowo nieczynny, a pod nim widnieje, że firma z siedzibą przy ul. Przasnyskiej 6B należy do Madres Bartosz Vu.

Firma Madres Bartosz Vu. w przeszłości spotkała się z podobnymi opiniami do ML Concept. Na stronie aleo.pl firma Madres Bartosz Vu zarejestrowana jest pod innym adresem, bo przy ul. Zgrupowania AK „Żmija” 3b/110. W przypadku tej firmy można przeczytać ponad 70 komentarzy. Żaden z nich nie jest pochlebny. 

Wszyscy oszukani

Wszystko wskazuje na to, że firma Madres Bartosz Vu ma na swoim koncie więcej oszustw niż ML Concept Milena Vu. Każdy z klientów, którzy zostawili swoją opinię zostali oszukani, gdyż sprzedawca nie zwrócił środków po zwrocie zakupów. Jak napisała pani Natalia na stronie aleo.pl, nic nie kupujcie ludzie od tej firmy. „To złodzieje i oszuści. Zamówienia na oczy nie widziałam, zero kontaktu nie odpisują na wiadomości, telefon specjalnie nie jest podany. Straciłam pieniądze i tyle” - dodała.

Wszystkie te wpisy odnoszą się do złej jakości produktów, nieadekwatnej do tego, w jaki sposób zostały zaprezentowane na stronie sklepu, utrudnionego kontaktu ze sklepem i niezwróconymi pieniędzmi za zwrot.

„Zadzwoniłam po policję. Chciałam wejść do środka, ale zostałam wypchnięta...”

Do naszej redakcji napisała także klientka, która pod koniec listopada złożyła w tym sklepie zamówienie chcąc oddać część rzeczy. „Mieszkam niedaleko, pojechałam do biura firmy osobiście, gdzie zapytałam jedną z pracownic, czy mogę paczkę zostawić bezpośrednio u niej zamiast wysyłać pocztą” - wyjaśniła. „Pracownica powiedziała, że nie ma problemu. Sama poprosiłam o pokwitowanie - dostałam ręcznie napisaną informację o przyjęciu paczki - z parafką, bez pieczątki. Zapytałam o pieczątkę, ale pani powiedziała, że nie mają osobnej do zwrotów, ale tego samego albo następnego dnia dostanę informację mailową o przyjęciu zwrotu. Informacji nie dostałam przez następne kilka dni więc udałam się do ich biura ponownie” - dodała oszukana klientka.

Jednocześnie oszukana klientka wyjaśniła, że w biurze wyszła do niej inna kobieta, która nie chciała poprosić tej samej osoby, z którą rozmawiała kilka dni temu. Klientka zadzwoniła po policję. „Chciałam wejść do środka, ale zostałam wypchnięta. Pojawiła się policja, odebrała moje zgłoszenie, panowie poinformowali mnie co mogę dalej zrobić. Za ich słowami zgłosiłam kradzież. Paczkę do zwrotu o wartości 470 złotych oddałam w ręce jednej z pracujących tam osób - ale nie została wpisana do systemu firmy, zupełnie jakby przepadła. Od firmy nie dostałam informacji o przyjęciu zwrotu, nie mówiąc już o zwrocie pieniędzy” - zaznaczyła.

Co o zarzutach sądzą przedstawiciele sklepu Haia.pl?

W związku z tym, że siedziba sklepu Haia.pl znajduje się w tym samym budynku, w którym znajduje się nasza redakcja, poprosiliśmy ich o komentarz do sprawy, ale niestety odmówili. Zaproponowaliśmy, że możemy umówic się w dowolnym momencie na rozmowę, ale rownież nie chcieli komentować sprawy. Wysłaliśmy zatem pytania drogą elektorniczną. Jak tylko otrzymamy odpowiedzi, artykuł zostanie o nie uzupełniony.   


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Agnieszka Sz. 08.04.2024 13:00
Też zostałam przez nich pokradziona. Zwróciłam produkty, paczkę odebrali 22.03.2024 a pieniędzy ze zwrotu nie otrzymałam. Jeśli ktoś chciałby złożyć pozew zbiorowy to chętnie się dołączę. W najbliższym czasie wyślę im przedsądowe wezwanie do zapłaty więc będę miała podstawę do oddania sprawy do sądu.

Dorota 27.03.2024 10:56
Kochani nie dajmy się tak oszukać trzeba to zglosic

Dorota 27.03.2024 10:55
Oszuści zakupiłam 15 stycznia dwie sukienki odesłane 19 stycznia do dnia dzisiejszego 27.03.2024 brak pieniędzy za ich zwrot

Daga 25.03.2024 12:26
Oszukana!!!Brak zwrotu pieniędzy za oddana sukienkę!!! Dobrze że zamówiłam na małą kwotę ale chodzi o zasady!!!!

Emka 27.02.2024 00:31
Mnie również nie oddali jeszcze pieniędzy za zwrot od początku lutego. Po paru mailach otrzymałam wiadomość, że zostałam wpisana w kolejkę do wypłaty zwrotu i nastąpi nie później niż 14 marca i proszą o cierpliwość. A niby dlaczego mam tyle czekać i w ogóle żebrać o swoje pieniądze. Klient musi dotrzymać terminu zwrotu towaru ale już oni zwrotu kasy nie?! Kombinują i obracają naszymi pieniędzmi! Faktycznie potwierdzenia zakupu nie było musiałam ich prosić, by podali kiedy robiłam zwrot przez stronę. Podali zaznaczając, że mam 14 dni na zwrot ... oddałam szybciutko po dwóch dniach ale kasy nie oddają do dziś. W głowie się nie mieści, że tak ludźmi kręcą

A-n-a 23.02.2024 18:00
U mnie sytuacja taka sama: po zakupie zero informacji o jakimkolwiek numerze zamówienia itd, jedynie informacja że paczka nadana. Kiedy chciałam zwrócić "chińskiej jakości" sukienki, napisałam maila z prośbą o podanie numeru zamówienia bo bez tego nie mogłam wypełnić formularza zwrotu. Sukienki odesłałam pocztą 18.01 i do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu środków, około 200zł. Pomimo maili i prób kontaktu cisza!!!

Jola 23.02.2024 10:12
Oddałam paczkę . Przyjęta 2.02. 2024.pieniedzy i kontaktu ze sklepem bark. Jest szansa utrzeć im nosa ?

Kasia 31.01.2024 18:04
Też zostałam oszukana. Zwróciłam 2 rzeczy. Dostałam maila że paczka dotarła, zwrot pozytywnie rozpatrzony i do 14 dni otrzymam zwrot bo zgłoszenie przekazane do księgowości. Na kolejne maile już nie odpisują. Kasy też nie ma - 400 zł.

Łuczak A. 19.01.2024 09:06
Witam, jestem również oszukana przez firmę haia.pl. Zwrot sukienki był dnia16.10.2023r., do dnia dzisiejszego nie ma kontaktu z powyższą firmą. Oszukanych jest bardzo wielu klientów, proponuję pozew zbiorowy do Sądu Cywilnego.

Gosia 15.01.2024 17:51
U mnie sytuacja podobna, sukienka zwrócona, w aplikacji InPost potwierdzenie, że odebrali przesyłkę. Zwrotu brak, kontaktu brak. Na ich stronie internetowej nie można nawet wpisać nowej opinii.

Jola 27.12.2023 09:32
Może właścicielka głośnych afer sklepu Vubu ma powiązanie z właścicielką Haia? Szukałabym tropu w tym kierunku, bo przynajmniej nazwisko "Vu" łączy obie panie i sposób działania ;)

Kamila 25.12.2023 23:48
Ponad 2 msc batalii, próśb, gróźb, zgłoszeń do rzecznika praw konsumentów. Kwota prawie 300zł. W końcu oddali, ale ogrom nerwów.

Kinga 21.12.2023 00:20
również oszukana.. nie otrzymałam zwrotu ok 500 zl

JZ 20.12.2023 11:29
Ja miałam szczęście. Kwota była spora bo ponad 1000zl... na szczęście po wielu negatywnych komentarzach które wpisałam na ich profilach społecznościowych udało się otrzymać z powrotem. Mam nauczke na przyszłość. Szkoda jednak że wiele osób jeszcze zwrotu nie otrzymało! Jakim sposobem nadal działają w sieci? Nie ma jakiejs drogi żeby nie oszukiwali kolejnych osób??

Alicja 19.12.2023 21:30
Oszuści. Brak kontaktu telefonicznego. Po kilku wiadomościach mail wysłanych w końcu się odezwali z informacją że zwrot nastąpi do 11 grudnia. Jest 19 i zwrot środków nie nastąpił. Czekam już ponad 2 miesiące. Po prostu oszuści. Zastanawiam się nad zgłoszeniem na Policję i rzecznika praw konsumenta. Na forach zaczyna się mówić o pozwie zbiorowym. Może to coś da

PRZECZYTAJ
zachmurzenie małe

Temperatura: 11°CMiasto: Warszawa

Ciśnienie: 1003 hPa
Wiatr: 26 km/h