Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 5 grudnia 2024 17:45
Reklama

Wydarzenia na Żoliborzu. Charytatywny koncert, pokazy przedpremierowe filmowych perełek i koncert świąteczny

Okres świąteczny to nie tylko czas przygotowań. Organizowane są wydarzenia na Żoliborzu, z których warto skorzystać.

Paweł Szamburski / Ceratitis Capitata

To wydarzenie wprowadzające nas w świąteczny nastrój. W końcu muzyka i sztuka są dziedzinami, które w dużym stopniu kreują klimat nadchodzących świąt. Repertuar jest tak szeroki, że nie ogranicza się on do tradycyjnych kolęd, które powszechnie są znane.

Udowadnia to Paweł Szamburski, który w PanDymińskiej zagra materiał z debiutanckiego albumu „Ceratitis Capitata" z muzyką liturgiczną pięciu religii basenu Morza Śródziemnego. „Artysta prowadzi koncert w oparciu o dźwięk, ale także słowo. Wprowadza to słuchacza w głębszy - muzykologiczny kontekst, a także relację z muzykiem, jego ekspresją i przekazem. Sama muzyka - na klarnet solo podejmująca wątki pieśni religijnych - to intymna, subiektywna podróż w głąb tradycji sufickiej, prawosławnej, bahastycznej, żydowskiej oraz chrześcijańskiej” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Paweł Szamburski do 20 lat jest aktywny na scenie muzyki niezależnej. W ramach swojej działalności artystycznej bierze udział w wielu projektach muzycznych. Wraz z zespołem Bastarda we współczesny sposób reinterpretuje muzykę dawną i średniowieczną. Z kolei w duecie SzaZa działa na polu interdyscyplinarnym  

Paweł Szamburski - artysta od 20 lat aktywny na scenie muzyki niezależnej, skupionej głównie wokół środowiska Lado ABC. Z zespołem Bastarda we współczesny sposób reinterpretuje muzykę dawną i średniowieczną, w duecie SzaZa działa nie ograniczając się do jakichkolwiek ram gatunkowych. Komponuje dla filmu, teatru, kina niemego oraz słuchowisk radiowych.

Wstęp na wydarzenie jest płatny. Bilety dostępne są po kliknięciu tutaj.

Kiedy? – Środa, 21 grudnia o godz. 19.00
Gdzie? – PanDymińska

Jakie są jeszcze inne wydarzenia na Żoliborzu? Szczegóły poniżej.

Przeczytaj również: Dawna siedziba ORMO, dziś miejscem sztuki na Żoliborzu. „Ta przestrzeń jest pomiędzy sceną kameralną a offową”

Wydarzenia na Żoliborzu. Popołudnie dla maluchów z francuskim

W Centrum Lokalnym Żoliborz, uczennice 8 klasy jednej z żoliborskich podstawówek i wolontariusz CL, czyli Gabrysia i Michalina prowadzą dla przedszkolaków i dzieci z klas młodszych zajęcia, w trakcie których prowadzone są wszelkie zabawy, tańce, gry, rysowanie i malowanie, a bonusem jest nauka języka francuskiego. Gabrysia z Michaliną zapewniają materiały. „Prosimy o przybywanie pod okiem rodziców” – apelują organizatorki.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Kiedy? - Czwartek, 22 grudnia o godz. 17.30
Gdzie? – Centrum Lokalne Żoliborz

Aftersun: pokaz przedpremierowy | w rolach głównych Paul Mescal i Frankie Corio

Nadchodzące wydarzenia na Żoliborzu są różnorodne. Tym razem zapowiadamy przedpremierę filmu przedstawiającego historię młodego ojca, który wraz z córką wyjeżdża do tureckiego kurortu.  Podczas wspólnych wakacji stają się sobie bliżsi niż kiedykolwiek.

W branży filmowej „Aftersun” uważany jest za filmowe odkrycie roku z niezwykłym ładunkiem emocjonalnym. Film nazywany jest czarnym koniem sezony nagród. Dzieło zdobyło 7 nagród BIFA, w tym dla Najlepszego Filmu, 4 nominacje Gotham Awards, 5 nominacji Film Independent Spirit Awards, jedno z największych olśnień tegorocznych festiwali, od Cannes aż do Toronto. Paul Mescal („Normalni ludzie”, „Córka”) w zachwycającej roli godnej Oscara i w fenomenalnym duecie z debiutującą na wielkim ekranie Frankie Corio.

W nadchodzący piątek odbędzie się pokaz przedpremierowy. Filmu. Bilety są do nabycia w kasie kina. Poniżej możecie obejrzeć zwiastun filmu.

Kiedy? – Piątek, 23 grudnia o godz. 18.00
Gdzie? – Kino Wisła

Podaruj Dzieciakom Święta | The NoNamers & June66 & INITIUM

W Potoku odbędzie się świąteczna impreza o niezwykle szczytnym celu. Cały uzbierany dochód będzie przeznaczony na osierocone dzieci. Tego wieczoru zagrają:

June66 to glamrockowy zespół spod Warszawy. Każdy koncert daje im potężnego kopa do dalszego działania. Kochają być na scenie, bo jak mówią: „Tylko wtedy można pokazać swoje prawdziwe ja. Odkryć w sobie swoje wewnętrzne zwierze. Jeżeli na scenie jesteśmy sobą, publika to widzi, odczuwa i samoczynnie staje się częścią naszego show.”

Zespół The NoNamers powstał oficjalnie w maju 2021 roku i jest tworzony przez 5 młodych osób pełnych pasji i zaangażowania. Grają szeroko pojętego rocka. Mają kilka autorskich piosenek, ale na ten moment w ich repertuarze znajdują się również największe hity takich zespołów jak Guns n’ Roses, Metallica, Nirvana, Maneskin, O.N.A… W ich skład wchodzi wokal damski, gitara solowa, rytmiczna, bas i perkusja.

Ponadto będzie też karaoke.

Kiedy? – Piątek, 23 grudnia o godz. 19.00
Gdzie? - Potok: Drugi Dom Ludzi Rocka

Fabelmanowie – pokaz przedpremierowy w Kinie Elektronik

„Fabelmanowie” to film, w którym Steven Spielberg wraca do czasów swojego dzieciństwa. Osią fabuły jest historia dorastania Sammy’ego Fabelmana wrażliwego nastolatka, wielkiego miłośnika kina i początkującego filmowca. Sammy przypadkiem poznaje dramatyczną rodzinną tajemnicę i odkrywa przy okazji, że kino w niezwykły sposób pomaga nam odkrywać prawdę o naszych bliskich i o nas samych.

„Najlepszy film roku” – pisał o najnowszym filmie Spielberga dla NY Post Johny Oleksiński.

Bilety na seans dostępne są w kasie kina lub po kliknięciu tutaj.

Kiedy? – Poniedziałek, 26 grudnia o godz. 20.00
Gdzie? – Kino Elektronik


francuski

francuski

KONCERT-CHARYTATYWNY

KONCERT-CHARYTATYWNY


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
Reklama
Reklama
Reklama