Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 3 listopada 2024 00:50

Po majówce koniec utrudnień na Sokratesa

Według zapowiedzi Zarządu Dróg Miejskich, po majówce kierowcy będą mieli do dyspozycji całą jezdnię na ulicy Sokratesa. Jej przebudowa trwa od lipca zeszłego roku.

W tym artykule przeczytasz m.in.:
- o tym na jakim etapie są prace na ulicy Sokratesa,
- kiedy kierowcy będą mogli korzystać z nowej jezdni,
- co zmieni się na Sokratesa.

Przebudowa ulicy Sokratesa trwa dłużej niż zakładano. Wstępnie prace miały zakończyć się jesienią, jednak Zakład Remontów i Konserwacji Dróg wykonujący przebudowę Sokratesa musiał również sprostać wdrożeniu Strefy Płatnego Parkowania na Żoliborzu. Pracom nie sprzyjała również zła pogoda, bo część prac, które przesunęły się na zimę można wykonywać tylko przy odpowiednio wysokiej temperaturze. Stąd też opóźnienia w pracach na bielańskiej ulicy, które pierwotnie miały trwać 5 miesięcy.

Teraz trwa ostatni etap prac drogowych. Jedna strona ulicy jest gotowa od listopada. Ruch odbywa się do tej pory wyłącznie po południowej stronie. W grudniu prace przeniosły się na drugą stronę jezdni ulicy Sokratesa. Najpierw, w miejscach przyszłych pasów dzielących jezdnię przed wlotami osiedlowych ulic, ułożono krawężniki. Następnie dokończono częściowo wybudowane ronda.

Przeczytaj również: Rusza asfaltowanie ulicy Sokratesa. Kierowcy pojadą w jednym kierunku

Byle do majówki

W chwili, kiedy pogoda zaczęła dopisywać, wznowiono prace po zimowej przerwie. Wówczas wymieniono podbudowę jezdni. Zwieńczeniem było ułożenie warstwy wyrównawczej asfaltu i przejście do właściwego układania masy, czyli warstwy wiążącej i ścieralnej. Związane z tym prace rozpoczęły się tydzień temu w poniedziałek 11 kwietnia od ulicy Kaliszówka w kierunku ulicy Cienkiej. W kolejnych dniach prace prowadzone są odcinkami, do momentu aż nową nawierzchnię zyska cały fragment między ulicami Kasprowicza a Wólczyńską.

Według zapowiedzi Zarządu Dróg Miejskich po majówce kierowcy będą mieli do dyspozycji całą jezdnię ulicy Sokratesa. Na weekend majowy, czyli od 29 kwietnia do środy 4 maja planowane jest układanie ostatniej, ścieralnej warstwy asfaltu, a także malowanie oznakowania poziomego. Kierowcy po kilku miesiącach przerwy znów będą mogli korzystać z ulicy Sokratesa by dostać się od strony ulicy Kasprowicza do Wólczyńskiej.

Przeczytaj również: Bielany. Kiedy koniec prac na Sokratesa?

Następnie chodniki i zieleń

Drogowcy dalej pozostaną jednak na ulicy Sokratesa. Prace przeniosą się na chodniki, a na plac budowy wejdzie kolejny wykonawca zajmujący się zielenią. Ostatnim elementem inwestycji będzie wzbogacenie ulicy Sokratesa nowymi roślinami. Istniejące szpalery drzew uzupełni 19 dębów błotnych i 12 jarzębów szwedzkich. Część nowych nasadzeń pojawi się w pasie dzielącym jezdnię. Powstanie jeszcze siedem ogrodów deszczowych o łącznej powierzchni 497 metrów kwadratowych.

„Wprowadzane zmiany uzupełniła już modernizacja oświetlenia. W 2021 r. wymieniliśmy latarnie – betonowe zastępując stalowymi. Na większości zamontowaliśmy oprawy skierowane na jezdnię i na chodnik, w sumie 140 LED-ów. Modernizacja oświetlenia została przeprowadzona z programu SOWA – oświetlenie zewnętrzne” – informuje ZDM.

Na Skoratesa wszystkie istniejące przejścia dla pieszych będą skrócone i zabezpieczone azylem. Powstanie też nowe przejście na wysokości budynku nr 13. Po północno-zachodniej stronie, gdzie koncentrują się wszystkie sklepy i punkty usługowe, mieszkańcy zyskają szerszy chodnik. Po zmianach będzie przebiegać bliżej jezdni, a od pieszych oddzieli ją pas zieleni.

Przeczytaj również: Doszło tam do tragicznego wypadku. Teraz rusza przebudowa Sokratesa na Bielanach


sokratesa-1

sokratesa-1

sokratesa-2

sokratesa-2

sokratesa-31

sokratesa-31


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ
słabe opady śniegu

Temperatura: 2°CMiasto: Warszawa

Ciśnienie: 1033 hPa
Wiatr: 40 km/h