Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 7 listopada 2024 07:54

Weekend na Żoliborzu: Spacer śladem jednego z ważniejszych dla dzielnicy architektów, kino plenerowe i nowa akcja nad Wisłą

Ostatni weekend lipca to okazja do tego by lepiej poznać tożsamość dzielnicy, zadbać o nadwiślańską przyrodę i w zamian cieszyć się wyjątkową nagrodą, a także zrelaksować się przy filmie.

ArchiSpacer z Grzegorzem Miką - 100. rocznica urodzin prof. arch. Jacka Nowickiego

Zbliża się 100. rocznica urodzin Jacka Nowickiego, architekta i urbanisty, którego dzieła są dziś elementem tożsamości Żoliborza. Osiedle Zatrasie, Serek Żoliborski, „Merkury” czy Kolonia Wyspiańskiego z placem Henkla to dziś jedne ze znaków rozpoznawczych Żoliborza a ich autorem jest właśnie Jacek Nowicki.

O tym jak ważna jest to postać w świecie architektury, a także dla samego Żoliborza, będzie można dowiedzieć się podczas sobotniego spaceru, 31 lipca, który rozpocznie się o godzinie 16:00. Zbiórka na placu pomiędzy „Merkurym a Urzędem Dzielnicy.

„Przewodnik za uznanie będzie wdzięczny za przekazanie skromnej darowizny pod koniec spaceru” – czytamy w wydarzeniu organizowanym przez Stowarzyszenie Zatrasie, Stowarzyszenie Żoliborzan oraz Warszawski Modernizm.

Wznieś się #NadWisłą

Nadwiślański las lęgowy to jedno z najdzikszych miejsc w stolicy. Objęty ochroną teren jest miejscem, w którym zadomowiły się dzikie zwierzęta takie jak sarna, bóbr, wydra a nawet dzik. To właśnie tam lęgną i gniazdują przeróżne gatunki zwierząt.

Las nadwiślański nie jest zasiedlony jedynie przez zwierzęta, ludzie również spędzają tam czas, bawią się, odpoczywają, uprawiają sport i … zostawiają śmieci. Mimo, że śmietnik nad Wisłą można spotkać zdecydowanie częściej niż sarnę odpady zostawiane są poza koszami, w lasach, przy ścieżkach pieszo-rowerowych, na plaży.

W sobotę rozpoczyna się cykl 6 wspólnych zbiórek śmieci w lasach nadwiślańskich. Osoby, które wezmą udział w 5 zbiórkach (obowiązkowa jest ostania 18.09.2021) w nagrodę za proekologiczną postawę otrzymają zaproszenia na lot Balonem nad Wisła. Pierwsze z cyklu wydarzenie odbędzie się na plaży Żoliborz od 12, w sobotę 31 lipca.

Kino Plenerowe na Placu Grunwaldzkim

To już ostatnie spotkanie w ramach kina plenerowego na Placu Grunwaldzkim. Trwający miesiąc cykl dobiega końca w sobotę 31 lipca. Pocieszeniem jest to, że jednego wieczora odbędą się dwie projekcje. Pierwsza z nich rozpocznie się o godzinie 20. to pozycja dla dzieci i dorosłych – film animowany – „Baranek Shaun. Farmageddon.”         

O 21:30 tego samego dnia wyświetlona będzie komedia pt. “Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie”. „Młody i przystojny fakir Aja opuszcza Indie, aby odnaleźć w Paryżu swojego ojca i przy okazji odwiedzić sklep z meblami, o czym marzy od dziecka. Gdy wreszcie do niego trafia, od pierwszego wejrzenia zakochuje się w ślicznej Marie. Nadzieje na miłość rozwiewają się, kiedy w wyniku szalonego zbiegu okoliczności Aja utknie w szafie i wyruszy w niesamowitą podróż przez Europę. Czy spryt, humor i odrobina magii pozwolą mu wrócić do Paryża i znów spotkać ukochaną?” – czytamy w oficjalnym opisie filmu.

Koncert N/N - kryminalne opowieści w PraCoVni           

To wydarzenie może okazać się niezwykłą gratką dla miłośników twórczości Nicka Cave’a czy Johnny’ego Cash’ a i wielu podobnych im artystów. Zapowiadany na piątek 30 lipca występ będzie pełny bluesowych standardów przeplatanych kryminalnymi historiami. „Gitara, głos i opowieści rodem z filmów noir” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia, na które wstęp jest wolny. Start o godzinie 19:00.

Opresyjny gigant. Cytadela Warszawska. Spacer z przewodnikiem

„Organizuję w najbliższą sobotę spacer wokół (i po terenie) Cytadeli. Bohaterką spaceru będzie Cytadela, ale też jej więźniowie, spiskowcy, postaci znaczące, nierzadko wybitne... I czasy przed jej budową, kiedy Żoliborz był luksusowym rejonem pełnym willi i pałaców” – zapowiada Monika Kieca, przewodniczka po Warszawie.

Podczas sobotniego spaceru będzie można poznać historię Cytadeli Aleksandrowskiej ustami jej więźniów. Uczestnicy dowiedzą się w jakich warunkach żyli, jak byli przesłuchiwani i kto mógł mieć przy sobie grzebień, a kto zegarek?

Start: 31 lipca (sobota), 12:00 przy ul. Dymińskiej 9/ róg Krajewskiego (na wprost Bramy Powązkowskiej).


sprzatanie-lasow-nadwislanskich

sprzatanie-lasow-nadwislanskich

krymonalny-blues

krymonalny-blues

jacek-nowicki-100-uro

jacek-nowicki-100-uro


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ
zamglenia

Temperatura: 2°CMiasto: Warszawa

Ciśnienie: 1033 hPa
Wiatr: 10 km/h