Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 3 listopada 2024 13:20

[Debata wideo] Burmistrz Żoliborza potwierdza, rusza remont ul. Śmiałej

Fatalnie zaniedbana nawierzchnia ul. Śmiałej zostanie odnowiona. Mieszkańcy Żoliborza Oficerskiego domagają się również remontu ul. Mierosławskiego. Więcej na ten temat znajduje się w nagraniu z debaty samorządowej na końcu artykułu.

Od lat mieszkańcy zabiegają o remont ulicy Śmiałej. Dziś jezdnia niemal na całej długości straszy dziurami i parkingowym bałaganem. Kilka lat wcześniej Śmiała została wyremontowana, ale jedynie na odcinku od placu Słonecznego do ulicy Hauke Bosaka.

W tej części Żoliborza w ramach rewitalizacji odnowiono m.in. ulicę Czarnieckiego czy Kaniowską. Nietknięta od dekad pozostaje ulica Śmiała właściwie na odcinku od ulicy gen. Zajączka. Gospodarze Żoliborza do remontu szykowali się od 2017 roku, kiedy to odbyły się spotkania z mieszkańcami, a także badano ich potrzeby nieoficjalnymi konsultacjami społecznymi. W efekcie powstał projekt, który miał zostać zrealizowany w 2018 roku. Dlaczego do tej pory ulica Śmiała jest w opłakanym stanie? Więcej na ten temat w debacie samorządowej z udziałem Stanisława Trzcińskiego, lokalnego społecznika, mieszkańca Żoliborza, a także Wiktora Jasionowskiego, radnego Żoliborza z ramienia Platformy Obywatelskiej.

https://gazetazoliborza.pl/2021/02/wideo-18-seksualne-tajemnice-zoliborza/

Mobilizacja mieszkańców w sprawie remontu

Ponad rok temu mieszkańcy ulicy Śmiałej utworzyli internetową petycję skierowaną do burmistrza Żoliborza Pawła Michalca. „„Nadal musimy jeździć dziurawą drogą, nie tylko niewygodną i wystawiającą na próbę zawieszenia naszych samochodów, ale też koszmarnie wyglądającą. Przecież Śmiała to brama wjazdowa na Żoliborz Oficerski i powinna być jego wizytówką. Śmiała zasługuje na remont! Mieszkańcy zasługują na bezpieczeństwo i wygodę” – czytamy w apelu o remont Śmiałej na odcinku od ulicy gen. Zajączka do alei Wojska Polskiego.

Efektem petycji było spotkanie mieszkańców z radnymi i zarządem dzielnicy podczas połączonej dzielnicowej Komisji Skarg i Wniosków z Komisją Infrastruktury i Bezpieczeństwa, która miała miejsce w marcu ubiegłego roku, tuż przed wprowadzeniem w Polsce obostrzeń związanych z epidemią. Jak podkreśla w debacie samorządowej Stanisław Trzciński, wówczas na remont ulicy Śmiałej nie było środków. O tym co jeszcze obiecano mieszkańcom podczas owej komisji dowiecie się oglądając nagranie z debaty samorządowej.

https://gazetazoliborza.pl/2020/07/ulica-smiala-dziurawa-i-niebezpieczna-50-lat-bezskutecznej-walki-o-remont/

Przede wszystkim bezpieczeństwo

W odpowiedzi na interpelację Wiktora Jasionowskiego w sprawie remontu ulicy Śmiałej, burmistrz Żoliborza poinformował, że zarząd dzielnicy podjął uchwałę o przeznaczeniu 400 tys. zł w tym roku na aktualizację projektu budowlanego odcinka ulicy Śmiałej od ul. gen. Zajączka do alei Wojska Polskiego oraz opracowanie kompletnego projektu dla pozostałej części. Kiedy można spodziewać się tych prac i czy rzeczywiście remont Śmiałej można uznać za pewnik? Więcej na ten temat mówi Wiktor Jasionowski w debacie samorządowej, którą znajdziecie na końcu tekstu.

O remont ulicy Śmiałej zabiegała również radna dzielnicy Jolanta Zjawińska. Otrzymując mandat radnej swoją pierwszą interpelację złożyła właśnie w sprawie remontu ulicy Śmiałej. Dlaczego remont ulicy Śmiałej jest tak istotny dla mieszkańców? - Obecnie ulicą Śmiałą bardzo źle się jeździ samochodem i porusza pieszo. W całej sprawie chodzi przede wszystkim o bezpieczeństwo, bo w tym miejscu nietrudno o stłuczkę. Ponadto służby ratunkowe nie raz nie mogły przejechać przez Śmiałą, przez źle zaparkowane samochody, a przy tym sama jezdnia jest wąska – zwraca uwagę żoliborska radna i dodaje, że ulica Śmiała jest ważna ze względu na znajdującą się w okolicy szkołę podstawową, przedszkole, bibliotekę czytelnie czy wreszcie planowaną placówkę kultury.  

Nie tylko Śmiała wymaga remontu

Informacja o planowanej inwestycji na Żoliborzu Oficerskim powinna cieszyć wszystkich mieszkańców, jednak według Stanisława Trzcińskiego do zrobienia jest dużo więcej i wskazał również na ulicę Mierosławskiego, która przecina ulicę Śmiałą. Dlaczego w całej dyskusji nad ulicą Śmiałą równie ważna jest ulica Mierosławskiego i czy jej remont jest celem dzielnicowych radnych? Posłuchajcie debaty samorządowej.

https://gazetazoliborza.pl/2021/02/seria-wypadkow-na-sokratesa/

smiała mierosławskiego

smiała mierosławskiego

smiała

smiała

interpelacja-smiala

interpelacja-smiala


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ
bezchmurnie

Temperatura: 7°CMiasto: Warszawa

Ciśnienie: 1027 hPa
Wiatr: 24 km/h