Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 3 listopada 2024 13:39

Weekend na Żoliborzu i Bielanach: Festiwal StreetFoodu, wystawa „Ostatnie takie lato” i koncert Moniki Kowalczyk

Jakie atrakcje czekają na nas w pierwszy weekend października? Przygotowaliśmy dla Was zestawienie wydarzeń na Żoliborzu i Bielanach.

Żoliborski Festiwal StreetFoodu x Festiwal Kolorów

Impreza zacznie się w piątkowe popołudnie i będzie trwała aż do niedzieli. „Serdecznie zapraszamy na »Żoliborski Festiwal Streetfoodu x Czas na Żoliborz x Festiwal Kolorów« Będziemy Was karmić wszystkim co najlepsze! Specjalnie dla was zaprosiliśmy kuchnie z całego świata. Już niebawem prezentacja poszczególnych FoodTruck-ów.

Nie zabraknie również innych atrakcji, zabaw oraz konkursów z nagrodami. Zapisujcie się na wydarzenie i zapraszajcie znajomych” piszą na stronie wydarzenia organizatorzy.

Podczas imprezy będzie oferowany szeroki wachlarz dań z całego świata. Hot dogi, pizze, burgery, kuchnia włoska, wietnamska i orientalna to wszystko czeka na Was w Parku Żeromskiego od piątku do niedzieli.

2 - 4 października, start w piątek o 15:00
Park Żeromskiego

Link do wydarzenia tutaj

Ostatnie takie lato | wystawa

Po piątkowym uniesieniu gastronomicznym czas zaspokoić również duszę.

–Wystawa „Ostatnie takie lato”, to projekt spontaniczny – czytamy na stronie wydarzenia – Pomysłodawcami projektu są Bartek Wieczorek, Wiktor Malinowski i Maksym Rudnik, którzy do współpracy zaprosili fotografki i fotografów ze swojego najbliższego otocznia. Na wystawie oprócz zdjęć trójki pomysłodawców prace zaprezentują: Jan Jurczak, Paweł Kocan, Yulia Krivich, Milena Liebe, Dawid Misiorny, Kajetan Plis, Krzysztof Powierża, Sara Szymańska i Nadia Szymańska.

Tematem przewodnim wystawy będzie spojrzenie na okres pandemii z perspektywy każdego z autorów. – Ta wystawa to nasze prywatne sprawy, które wyciągamy na widok publiczny –mówią pomysłodawcy wydarzenia.

Godziny otwarcia wystawy:
3 października (sobota), godz. 15.00 - 23.00
4 października, (niedziela), godz. 12.00 - 21.00
Dom Publiczny, ul. A. Felińskiego 6.

Link do wydarzenia tutaj.

Targ Śniadaniowy na Żoliborzu

Tradycyjnie już, w każdą sobotę, na Żoliborzu odbywają się Targi Śniadaniowe. To już ósma edycja imprezy, na której każdy fanatyk dobrej gastronomii znajdzie coś dla siebie. – Targ Śniadaniowy to idealne miejsce dla poszukujących kulinarnych ciekawostek. Co weekend czeka na Was kilkadziesiąt stoisk z jedzeniem. Wystawcy się zmieniają, więc za każdym razem jest trochę inaczej – czytamy na stronie targsniadaniowy.pl.

Wstęp jest bezpłatny.

Link do wydarzenia tutaj.

W ramach Targu odbędzie się również Garażówka Dla Dzieci. Tu najmłodsi mogą sprzedać nieużywane już zabawki ucząc się przy okazji zaradności, przedsiębiorczości i komunikacji.

Link do strony wydarzenia znajduje się tutaj.

3 października (sobota), godz. 9:00 – 16:00
Skwer w rogu ulicy Śmiałej i al. Wojska Polskiego.

Koncert Moniki Kowalczyk w Podziemiach Kamedulskich, 4 października

Kolejny koncert z cyklu Piosenki autorskiej w Podziemiach Kamedulskich. Tym razem swój recital zaprezentuje Monika Kowalczyk, młoda artystka z Lublina. W 2017 roku wydała swoją pierwszą EPkę. Zawarła w niej swoje przemyślenia i refleksje na temat życia i miłości. – Łagodność i siła, melancholia i światło w towarzystwie kosmicznych efektów gitarowych i ciepłych brzmień ukulele – czytamy o jej twórczości na stronie organizatora.

Wstęp jest bezpłatny, a liczba miejsc ograniczona. W przypadku wyczerpania limitu miejsc o wstępie decyduje kolejność przybycia chętnych.

4 października (niedziela), godz. 17:00
Podziemia Kamedulskie, ul. Dewajtis 3

Kampinos 1863 - piesza ekspedycja historyczno – survivalowa

Łukasz Tulej i Mateusz Napieralski poprowadzą warsztaty historyczno – survivalowe, których motywem przewodnim będzie powstanie styczniowe.

– Podczas wyprawy dowiemy się jak wyglądała kuchnia powstańcza, warunki życia w lesie, weźmiemy udział w pokazie pozyskiwania wody pitnej poprzez użycie polowego filtru do wody. Dowiemy się też jakich sposobów używali powstańcy aby zmylić przeciwnika i jak radzili sobie w puszczy uciekinierzy z branki warszawskiej, którzy ruszyli w styczniu 1863 r. do kampinoskich lasów, by zorganizować się w oddział powstańczy – czytamy w opisie wydarzenia.

Na wydarzenie obowiązują zapisy.

Projekt Kampinos 1863 jest dofinansowany ze środków Muzeum Historii Polski z Programu Patriotyzm Jutra.

4 października (niedziela), godz. 10: 00
Start i meta: początek szlaku niebieskiego w Laskach, przystanek Sokołowskiego 01.


Zoliborski-fetiwal-foodtruckow

Zoliborski-fetiwal-foodtruckow

wystawa-ostatnie-takie-lato

wystawa-ostatnie-takie-lato

kampinos-1863

kampinos-1863

monika-kowalczyk-w-podziemiach-kamedulskich-1

monika-kowalczyk-w-podziemiach-kamedulskich-1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ
bezchmurnie

Temperatura: 8°CMiasto: Warszawa

Ciśnienie: 1027 hPa
Wiatr: 24 km/h