Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 24 lipca 2024 01:40

Przedsiębiorczy Żoliborz oswaja Sztuczną Inteligencję

Zorganizowane przez Przedsiębiorczy Żoliborz spotkanie dotyczące Sztucznej Inteligencji odbędzie się w czwartek 7 marca w Forcie Sokolnickiego.

W tym artykule przeczytasz o:

  • nieporozumieniach wokół Sztucznej Inteligencji
  • jak SI może pomóc w prowadzeniu niznesu
  • szkoleniu zorganizowanym przez Przedsiębiorczy Żoliborz

Sztuczna Inteligencja dzisiaj rodzi wiele emocji, nadziei, ale czasem wzbudza też strach, z pojęciem tym wiąże się także wiele nieporozumień. 
A przecież to po prostu program komputerowy, złożony fakt, ale wciąż program. Pobiera dane wejściowe, przetwarza i generuje wyjściowe.  Sztuczna inteligencja (SI) to dziedzina nauki zajmująca się tworzeniem maszyn i systemów komputerowych zdolnych do wykonywania zadań, które zwykle wymagają ludzkiej inteligencji. Wśród tych zadań znajdują się rozumienie języka naturalnego, rozpoznawanie obrazów, uczenie się, rozwiązywanie problemów, a także adaptacja do nowych sytuacji.

W skrócie, sztuczna inteligencja to zdolność maszyn do wykonywania operacji typowo ludzkich, takich jak rozumowanie, uczenie się, rozwiązywanie problemów, kreatywność i planowanie. Jest to fascynująca dziedzina, która wpływa na różne aspekty naszego życia, od medycyny i edukacji po logistykę magazynową i rozwiązywanie globalnych problemów, takich jak pandemia koronawirusa. AI nie należy się bać. Trzeba ją oswoić.
AI pomaga w sprzedaży. W pozyskiwaniu nowych klientów i zwiększaniu sprzedaży. Może analizować zachowania i preferencje użytkowników, personalizować ofertę i ustalać promocje. 
AI pomaga w generowaniu treści. Może projektować strony internetowe i generować dla nich treści. Podobnie treści do mediów społecznościowych. Bywa używana do pisania artykułów, postów, opisu produktów, sloganów reklamowych. Co więcej, potrafi dostosować jeżyk do grupy docelowej i … poprawić błędy. Także ortograficzne.
AI pomaga w automatyzacji zadań. Może planować spotkania, wysyłać widomości e-mail, tworzyć raporty, przeprowadzać ankiety itp. 
AI pomaga udoskonalić strategię marketingową. Nie tylko tworzy kampanie reklamowe, ale też sprawia, że trafiają do odpowiedniej grupy odbiorców i zwiększają świadomość marki. Pomoże testować i optymalizować różne elementy reklamy (treść, grafika, wideo).
AI pomaga w programowaniu. Pomaga pisać kody w kilku językach programowania. 

Mimo tego morza możliwości, badania prowadzone przez PARP ustaliło, że polskie MŚP rzadko korzystają z możliwości jakie stwarza sztuczna inteligencja. Obecnie to niecałe 6%. Jednak już dziś wiadomo, że w ciągu kilku najbliższych lat presja rynku zmusi także małe podmioty do zwrócenia się w tę stronę. 
I właśnie dlatego Przedsiębiorczy Żoliborz zorganizował szkolenie "Sztuczna Inteligencja w biznesie", które odbędzie się 7 marca, o godz. 17.00 w Forcie Sokolnickiego!
Wydarzenie jest oczywiście darmowe, ale należy się zarejestrować.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
PRZECZYTAJ
bezchmurnie

Temperatura: 18°CMiasto: Warszawa

Ciśnienie: 1015 hPa
Wiatr: 24 km/h