Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 26 września 2025 00:08
Reklama

47. Maraton Warszawski – sportowe święto, które zapisze się w historii!

Już 28 września 2025 roku stolica Polski stanie się areną jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju. 47. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski to nie tylko największy bieg uliczny w Polsce, ale także wyjątkowe święto, które co roku łączy tysiące zawodników i kibiców.
47. Maraton Warszawski – sportowe święto, które zapisze się w historii!
47. Maraton Warszawski – sportowe święto, które zapisze się w historii!

Źródło: freepik

W tym artykule przeczytasz między innymi o:

  • programie maratonu
  • utrudnieniach w ruchu

W tym roku będzie naprawdę historycznie – po raz pierwszy w Polsce metę maratonu przekroczy ponad 10 tysięcy uczestników!

Hasło tegorocznej edycji – #WeAreAllChampions – idealnie oddaje atmosferę wydarzenia. Każdy, kto stanie na starcie i podejmie wyzwanie, jest zwycięzcą.

Atrakcje dla biegaczy i kibiców

Warszawski maraton to nie tylko sportowe emocje. Organizatorzy przygotowali bogaty program dodatkowych wydarzeń:

  • Targi Sportowe – miejsce pełne biegowych nowinek i inspiracji.
  • Marathon Fan Zone w Parku Świętokrzyskim – przestrzeń wspólnego kibicowania, zabawy i relaksu.
  • Gra Miejska dla Kibiców – aktywna forma uczestnictwa w wydarzeniu, która sprawi, że doping stanie się jeszcze ciekawszy.

Program dnia – niedziela, 28 września

Lokalizacja główna: ul. Świętokrzyska i Park Świętokrzyski pod PKiN

Maraton Warszawski

  • 8:45 – rozgrzewka ze Zdrofitem, rozgrzewka dla zawodników na wózkach (Fundacja Avalon)
  • 8:50 – start zawodników na wózkach z napędem bezpośrednim
  • 9:00 – start 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego
  • ok. 11:00 – finisz pierwszych zawodników
  • ok. 15:30 – zamknięcie trasy
  • 7:30–16:00 – godziny otwarcia depozytów

Nice To Fit You Warszawska Dycha

  • 9:30 – rozgrzewka dla zawodników na wózkach z Avalon
  • 9:35 – start zawodników na wózkach z napędem bezpośrednim
  • 9:36 – rozgrzewka ze Zdrofitem
  • 9:45 – start Warszawskiej Dychy
  • ok. 10:15 – finisz pierwszych zawodników
  • ok. 11:05 – zamknięcie trasy
  • 7:30–12:00 – godziny otwarcia depozytów

Dodatkowe atrakcje

  • 8:45 – start transmisji na YouTube – relacja na żywo dla wszystkich, którzy nie mogą pojawić się w centrum Warszawy.
  • 9:00–16:00 – Marathon Fan Zone oraz Gra Miejska dla Kibiców.

Wspólna energia i wyjątkowa atmosfera

Maraton Warszawski od 1979 roku odbywa się nieprzerwanie, co czyni go jednym z nielicznych biegów na świecie o tak długiej tradycji. To wydarzenie, które nie tylko integruje środowisko biegaczy, ale także całe miasto – ulice Warszawy na jeden dzień zamieniają się w trasę pełną sportowych emocji i radości kibicowania.

Informator drogowy

Aby umożliwić Państwu dostosowanie swoich planów do czasowych zmian w ruchu drogowym wywołanych imprezą sportową, przedstawiamy opis najistotniejszych z nich.

Śródmieście – Wola, 28 września 2025

Od ul. Kłopot (jezdnia północna) – ul. Burakowska, do ul. Powązkowska będą wyłączone z ruchu od godziny 9:00 do godziny 13:00.

Śródmieście – Wola, 28 września 2025

Od ul. Powązkowska (jezdnia północna) – ul. Tatarska – ul. Ostroroga – ul. Wawrzyszewska będą wyłączone z ruchu od godziny 9:00 do godziny 13:00.

Wola – Bemowo, 28 września 2025

Od ul. Wawrzyszewska – ul. Obozowa (jezdnia północna) – ul. Księcia Janusza do Rondo Legii Warszawa będą wyłączone z ruchu od godziny 9:30 do godziny 13:30.

Bemowo – Bielany, 28 września 2025

Od Rondo Legii Warszawa – ul. Księcia Bolesława – ul. Widawska – ul. Wrocławska – ul. Powstańców Śląskich (jezdnia zachodnia) – Al. W. Reymonta (jezdnia zachodnia) – ul. Kasprowicza (jezdnia zachodnia) będą wyłączone z ruchu od godziny 9:30 do godziny 14:00.

Bemowo – Bielany, 28 września 2025

Utrzymany zostanie ruch ul. Wrocławską od ul. Szadkowskiego w kierunku ul. Powstańców Śląskich i dalej ul. Powstańców Śląskich w kierunku ul. Radiowa.

Bemowo – Bielany, 28 września 2025

Al. gen. Marii Wittek (jezdnia wschodnia) – do ul. Marymoncka będą wyłączone z ruchu od godziny 9:30 do godziny 15:00.

Bielany – Żoliborz, 28 września 2025

Ul. Marymoncka (początkowo jezdnia zachodnia od cmentarza żołnierzy Włoskich dalej jezdnia wschodnia) – do ul. Słowackiego – będzie wyłączona z ruchu od godziny 9:30 do godziny 15:30.

Bielany – Żoliborz, 28 września 2025

Ruch na jezdni zachodniej ul. Muranowskiej przy szpitalu Bielańskim odbywa się bez wyłączeń z ruchu.Ulica na odcinku – ul. Słowackiego (jezdnia wschodnia) – do pl. Wilsona (część wschodnia) – będzie wyłączona z ruchu od godziny 10:00 do godziny 15:30.

Bielany – Żoliborz, 28 września 2025

Ul. Słowackiego (jezdnia wschodnia) – do pl. Wilsona (część wschodnia) – będzie wyłączona z ruchu od godziny 10:00 do godziny 15:30.

Żoliborz – Śródmieście, 28 września 2025

Ul. Mickiewicza – ul. gen. Andersa, ul. Muranowska, ul. Bonifraterska, pl. Krasińskich, ul. Miodowa, ul. Krakowskie Przedmieście, ul. Świętokrzyska, będą wyłączone z ruchu od godziny 10:00 do godziny 16:00.

Żoliborz – Śródmieście, 28 września 2025

Na ul. Mickiewicza na odcinku od ul. Zajączka do pl. Wilsona zostanie utrzymany ruch w kierunku północym.

Żoliborz – Śródmieście, 28 września 2025

Wyjazd z rejonu pl. Pięciu Rogów oraz ulic, Złotej, Kruczej, Wareckiej nie będzie możliwy w godzinach 9:30 – 11:30

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
bezchmurnie

Temperatura: 9°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1030 hPa
Wiatr: 17 km/h

Reklama
Reklama
Reklama