Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
poniedziałek, 5 maja 2025 10:19
Reklama
Reklama

Matexi Polska organizuje dni otwarte inwestycji Sady Żoliborz

Matexi Polska wprowadza do oferty drugi etap inwestycji „Sady Żoliborz”, położonej na warszawskim Żoliborzu, u zbiegu ulic Anny German i Zygmunta Krasińskiego. W dniach 10 i 11 maja br. w godz. 10:00-15:00 deweloper organizuje dni otwarte. W ich trakcie rozpocznie się sprzedaż mieszkań w nowym etapie, a odwiedzający będą mogli również obejrzeć dostępne jeszcze lokale z I etapu projektu.
Matexi Polska organizuje dni otwarte inwestycji Sady Żoliborz

Źródło: Matexi - Sady Żoliborz II

Sady Żoliborz to nowa inwestycja powstająca u zbiegu ulic Anny German i Krasińskiego, która zaprojektowana została z myślą o klientach szukających wysokiego standardu, wygody i nowoczesnych rozwiązań w prostej i eleganckiej oprawie architektonicznej. Układ przestrzenny dwuetapowej inwestycji stworzą trzy budynki mieszkalne przeplecione wewnętrznymi dziedzińcami. W projekcie zaplanowano również duży, zielony taras na piątej kondygnacji jednego z budynków w I etapie. Przestrzeń ta będzie ogólnodostępna.

Niebawem ruszy sprzedaż II etapu inwestycji. Z tej okazji Matexi Polska w sobotę i niedzielę (10 i 11 maja br.) w godz. 10:00-15:00 organizuje dni otwarte. To doskonała okazja na zapoznanie się ze szczegółami projektu, zobaczenie na żywo prawie gotowego już I etapu i obejrzenie dostępnych jeszcze lokali. Osoby, zainteresowane zakupem mieszkania na osiedlu Sady Żoliborz będą mogły skorzystać z porad dotyczących wykończenia wnętrz oraz finansowania zakupu. Szczegółowych informacji udzielą eksperci z Deer Design oraz Notus finanse. Na klientów czeka również specjalna oferta promocyjna. Nie zabraknie też poczęstunku od lokalnych dostawców, a całość dopełni oprawa florystyczna przygotowana przez pobliską kwiaciarnię. Wydarzenie wpisuje się w filozofię „Witamy w okolicy”, zgodnie z którą Matexi Polska, realizując swoje projekty, współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami. W ten sposób przyszli mieszkańcy już na etapie zakupu mogą poznać potencjał i charakter swojej nowej okolicy. 

W pierwszym etapie osiedla Sadów Żoliborz powstały dwa budynki o wysokości od 5 do 8 kondygnacji na łącznie 112 lokali. Dostępnych jest jeszcze około 40 mieszkań w cenie od 860 tys. zł.

Drugi etap zakłada budowę eleganckiego, pięciokondygnacyjnego budynku, w którym znajdzie się 66 komfortowych mieszkań o zróżnicowanych układach i metrażach od 38 do 127 mkw. Projekt obejmuje również funkcjonalny parking podziemny z komórkami lokatorskimi, rowerownią i boksami na jednoślady oraz dwa lokale usługowe na parterze. Będzie to trzeci i ostatni budynek tworzący harmonijną kompozycję osiedla, którego dopełnieniem są starannie zaprojektowane dziedzińce i zieleń. Zakończenie budowy oraz przekazanie lokali do użytkowania w ramach tej fazy projektu planowane jest na III kwartał 2026 roku. Za projekt całej inwestycji odpowiada renomowana żoliborska pracownia Latergrupa Architekci, a generalnym wykonawcą jest doświadczona firma AMConstruction.

„Osiedle Sady Żoliborz wyróżnia się znakomitą lokalizacją, w otoczeniu rozwiniętej infrastruktury miejskiej oraz w pobliżu terenów zielonych, takich jak Skwer Krasińskiego czy planowany teren zielony na obszarze dawnej bocznicy kolejowej. Przyszli mieszkańcy z pewnością docenią wysoką jakość materiałów, elegancką architekturę i funkcjonalne układy mieszkań. Serdecznie zapraszamy na Dni Otwarte. To doskonała okazja, by poznać inwestycję z bliska, zobaczyć niemal gotowy I etap, obejrzeć dostępne mieszkania i porozmawiać z ekspertami. Na klientów czekać będzie również specjalna oferta promocyjna” – mówi Katarzyna Kwiatkowska, Sales Office Manager, Matexi Polska.

W całym projekcie istotną rolę odgrywa zieleń, ponieważ inwestycja graniczy od południa z planowanym zagospodarowanym terenem zielonym, na którego obszarze niegdyś znajdowała się trasa kolejki wąskotorowej obsługującej dawne zakłady przemysłowe. Ponadto, w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji powstał Skwer Krasińskiego, czyli nowe, zielone miejsce na mapie Żoliborza. W ramach inwestycji zaplanowano również szereg rozwiązań ekologicznych takich jak panele fotowoltaiczne, retencja wody deszczowej czy budki dla ptaków i owadów.

Więcej informacji - kliknij tutaj 

 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 8°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1012 hPa
Wiatr: 19 km/h

Reklama
Reklama
Reklama