Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
poniedziałek, 9 grudnia 2024 05:59
Reklama

Co przyciąga mieszkańców na Bielany? Pytamy jednego z czołowych deweloperów. Materiał partnera

Bezpieczne, zmodernizowane i dobrze rozwinięte – nie bez przyczyny Bielany są chętnie wybierane na miejsce do życia. Z uwagi na rozbudowaną infrastrukturę oraz zielone, sprzyjające rekreacji sąsiedztwo, dzielnica wzbudza zainteresowanie kupujących. Ich uwagę przyciąga m.in. wyjątkowa, znajdująca się na ukończeniu inwestycja Latte od Unidevelopment SA. Dobra wiadomość dla tych, którzy szukają miejsca do zamieszkania na Bielanach, jest taka, że w budynku na sprzedaż pozostały jeszcze wolne lokale.

Wygodne życie w stolicy, czyli takie, gdzie niemal wszystkie usługi mamy na wyciągnięcie ręki, przestaje kojarzyć się wyłącznie ze ścisłym centrum. Siłą Bielan jest to, że rozwiniętą infrastrukturę łączą ze spokojnym charakterem oraz dogodnymi połączeniami z innymi dzielnicami. Tę część Warszawy wyróżnia też silna lokalna społeczność. Ludzie, którzy tu zamieszkali, często nie chcą się stąd wyprowadzać.

– Bielany to dzielnica ciesząca się ogromną popularnością i sympatią. Dobitnie świadczy o tym fakt, że jej mieszkańcy wiążą się z nią na lata – wielu kupujących mieszkania w naszej inwestycji Latte to osoby mieszkające obecnie po sąsiedzku. Najczęściej szukają one większego bądź nowszego mieszkania, które pozwoli im poprawić komfort dotychczasowego życia. Związani z dzielnicą emocjonalnie, zadowoleni mieszkańcy to najlepsza wizytówka Bielan. Cieszymy się, że nasza inwestycja przypadła do gustu kupującym, dobrze wpisała się w otoczenie, i większość lokali znalazła już nowych właścicieli – mówi Barbara Kunicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Unidevelopment SA.

Wszystko, co najważniejsze – na wyciągnięcie ręki…

Bielany uchodzą za jedną z najlepiej skomunikowanych dzielnic Warszawy. Pierwsza linia warszawskiego metra, droga ekspresowa S7 oraz liczne linie autobusowe i tramwajowe gwarantują szybki dojazd do niemal każdego miejsca w stolicy.

Z udogodnień infrastruktury miejskiej korzystać będą także przyszli nabywcy inwestycji. Przystanek autobusowy zlokalizowany jest ok. 100 m od osiedla, a stacja metra Młociny zaledwie 950 m od inwestycji. Stamtąd do centrum dzieli nas tylko 18 minut.

W bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji Latte znajdują się wszystkie potrzebne lokale i usługi – szkoły i przedszkola, apteki, placówki medyczne i oddziały banków, ale też supermarkety, Galeria Młociny, kawiarnie i restauracje. Dzięki temu potrzebne na co dzień obiekty są niemal w zasięgu wzroku.

Podobnie jest z terenami rekreacyjnymi, które służą mieszkańcom Bielan jako przestrzeń do odpoczynku. Stawy Brustmanna, Las Bielański, nowo powstałe ścieżki rowerowe sprzyjają spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. Co więcej, na Bielanach tętni również życie kulturalne i społeczne. Tradycją jest doroczne Święto Starych Bielan oraz wyprzedażowe „Garażówki” przy ratuszu dzielnicy.

Inwestycja dobra jak kawa

Osoby, które chcą pozostać na Bielanach, albo się tu przenieść, często szukają nowoczesnego budynku, by podnieść standard swojego życia. Na Bielanach pomiędzy starszą zabudową pojawiają się również pojedyncze nowe inwestycje mieszkaniowe. Latte od Unidevelopment SA to kameralny, 6-piętrowy budynek ze 124 mieszkaniami. Zaciszny charakter projektu uzyskano m.in. dzięki 6 klatkom schodowym. W każdej z nich, na poszczególnych piętrach, znajduje się niewielka liczba lokali. Rozwiązanie to zapewnia poczucie prywatności.

Na Osiedlu Latte pojawią się również bezpośrednie nawiązania do motywu kawy. Unikalny wygląd budynku o ciekawej bryle uzupełni m.in. wykończenie fasady drewnem w kolorze kawy oraz mural, który dodatkowo podkreśli charakter inwestycji. 

Do odbioru jeszcze w tym roku!

Jak smakuje bielańskie Latte? Nabywcy inwestycji przekonają się o tym jeszcze w tym roku – niebawem deweloper rozpocznie przekazywanie kluczy.

Dobra wiadomość dla wszystkich poszukujących własnego M w tej lokalizacji jest taka, że aktualnie w ofercie dewelopera na sprzedaż pozostały jeszcze 24 mieszkania o metrażach od 44 m2 do ponad 100 m2.

Więcej informacji o inwestycji i jej otoczeniu można dowiedzieć się na:

www.osiedlelatte.pl


Latte-Bielany_1

Latte-Bielany_1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 3°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 20 km/h

Reklama
Reklama
Reklama