Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 5 grudnia 2024 17:51
Reklama

Rusza przebudowa Śmiałej. Mieszkańcy Żoliborza Oficerskiego czekali na ten dzień wiele lat

Przebudowa Śmiałej będzie odbywać się na odcinku od ulicy gen. Zajączka do alei Wojska Polskiego. Mieszkańców czekają zmiany w organizacji ruchu.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o tym, kiedy zaczyna się przebudowa Śmiałej,
- jak będzie wyglądała na remontowanym odcinku organizacja ruchu,
- do kiedy mają potrwać prace.

Na początku lutego dzielnica podpisała umowę z wykonawcą na przebudowę ulicy Śmiałej na odcinku od ulicy gen. Zajączka do alei Wojska Polskiego. Zapowiadane prace rozpoczną się m.in. od rozbiórki obecnej nawierzchni jezdni oraz chodników. Zdemontowane zostaną również krawężniki i obrzeża.

Następnie wykonawca rozpocznie roboty polegające na przygotowaniu i układaniu warstw konstrukcyjnych jezdni, chodników, zjazdów i zatok postojowych.

Wszystkie prace na Śmiałej rozpoczną się w środę, 9 marca. Od tego dnia na przebudowywanym odcinku zostanie wprowadzona czasowa organizacja ruchu. „Ulica Śmiała zostanie zamknięta dla ruchu na odcinku od drogi prowadzącej wzdłuż skweru L. Bergera »Goliata« do Biblioteki Publicznej przy ul. Śmiałej 24. Kierowców skręcających w ul. Śmiałą z ul. gen. J. Zajączka obowiązywać będzie nakaz skrętu w drogę prowadzącą wzdłuż skweru L. Bergera »Goliata«” – czytamy w komunikacie informującym o zmianach na czas remontu.

Z kolei na odcinku od Biblioteki Publicznej do alei Wojska Polskiego będzie obowiązywać ruch dwukierunkowy. To oznacza, że przestanie obowiązywać zakaz wjazdu w ulicę Śmiałą od alei Wojska Polskiego.

Przeczytaj również: Jak będzie wyglądać ulica Śmiała? Mieszkańcy zdecydowali

Przebudowa Śmiałej. Organizacja ruchu dla mieszkańców

Zakaz wjazdu od strony ul. gen. Zajączka nie będzie obowiązywać mieszkańców, którzy muszą dojechać do terenów posesji znajdujących się pod numerami 1/3, 5/7, 4/18. Według wprowadzonej na czas przebudowy Śmiałej, na zamkniętym odcinku ulicy obowiązywać będzie ruch dwukierunkowy, a wyjazd będzie możliwy wyłącznie w kierunku ul. gen. J. Zajączka, z nakazem skrętu w drogę wzdłuż skweru L. Bergera „Goliata”. Od strony al. Wojska Polskiego przejazd będzie niedostępny dla mieszkańców.

Na całym przebudowywanym odcinku obowiązywać będzie zakaz zatrzymywania się. Taka organizacja ma obowiązywać do końca marca.

Przeczytaj również: Remont dwóch żoliborskich ulic, inwestycje oświatowe i pieniądze na Dom Kultury. Budżet Żoliborza na 2022 rok

Jak ma wyglądać ulica Śmiała po remoncie?

W ramach przebudowy jezdnia ulicy Śmiałej ma zyskać nową nawierzchnię, przy skwerze L. Bergera ,,Goliata” i na zjazdach wyłożona zostanie kamienna kostka. Chodniki pokryją betonowe płyty. Na ulicy znajdą się także listwowe progi zwalniające.

Całość będą oświetlały pastorały, które zostaną odnowione. Dobudowany zostanie odcinek linii oświetlenia, który uzupełniony będzie o trzy dodatkowe latarnie typu „Pastorał Warszawski”. Nowością będą ławki parkowe, kosze na śmieci i stojaki rowerowe, które pojawią się przy jezdni.

Po zakończonych pracach budowlanych pojawi się również nowa zieleń. Zasadzonych ma być 12 drzew i prawie 450 krzewów żywopłotowych i 1500 krzewów okrywowych, a także ponad 200 bylin. Dzielnica zapowiada również założenie i odtworzenie trawników o łącznej powierzchni 2,2 tys. m kw., z kolei rosnące na Śmiałej drzewa mają zostać odmłodzone. Zabiegi mają zostać przeprowadzone na 59 drzewach.

Przebudowa fragmentu ulicy śmiałej, według podpisanej umowy ma kosztować ponad 3,7 mln złotych.

Kolejny odcinek Śmiałej do przebudowy w przyszłym roku

Dzielnica zapowiada kontynuację przebudowy ulicy Śmiałej w przyszłym roku. Prace mają obejmować odcinek od alei Wojska Polskiego do Hauke-Bosaka.

W ramach przygotowań w grudniu 2021 roku odbyło się spotkanie z mieszkańcami, w trakcie którego przedstawiono trzy koncepcje przebudowy Śmiałej. Jak się okazało mieszkańcy opowiedzieli się na tzw. drugim odcinku za wprowadzeniem ruchu jednokierunkowego z wyznaczeniem miejsc parkingowych. Mieszkańcy, którzy wyrazili swoje opinie jednocześnie sprzeciwili się poszerzeniu jezdni kosztem zieleni i zmian w układzie skrzyżowania ulicy Śmiałej z ulicą Mierosławskiego.

Przeczytaj również: Ulica Śmiała: Dziurawa i niebezpieczna. 50 lat bezskutecznej walki o remont


smiala-3_edited

smiala-3_edited

smiala-1_edited

smiala-1_edited


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
Reklama
Reklama
Reklama